Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie školení pre projekt Moderná SOŠ - rovnosť vzdelávania zdravotne postihnutých.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Stredná odborná škola pre žiakov so sluchovým postihnutím internátna, Kutnohorská 675/20, Kremnica
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
51 786,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
80500000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
29. Október 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
19. November 2014
Dátum otvárania ponúk:
19. November 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Stredná odborná škola pre žiakov so sluchovým postihnutím internátna, Kutnohorská 675/20, Kremnica - riaditeľňa
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Zabezpečenie nasledovných školení pre SOŠ pre žiakov so sluchovým postihnutím internátnu, Kutnohorská 675/20, Kremnica v rámci projektu Moderná SOŠ - rovnosť vzdelávania zdravotne postihnutých: Školenie na prácu s interaktívnou tabuľou, Školenie Grafika a multimédiá + práca s Adobe Flash, Acrobat, PowerPoint, Školenie na prácu s Multimédiami, grafikou a Internetom, Kurz posunkovej reči, Školenie na prehlbovanie zručností pri výbere textov a otázok na čítanie s porozumením, Kurz manažmentu a marketingu, Zaškolenie na ekonomický softvér, Školenie na uplatnenie projektového vyučovania v praxi, Školenie na prácu s AutoCAD. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

Podmienky účasti sú stanovené v zmysle ustanovení § 26-29 zákona a ich primeranosť zodpovedá rozsahu, charakteru a špecifikácii zákazky. Komunikácia pri predkladaní žiadosti o súťažné podklady a vysvetlení medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa zo strany verejného obstarávateľa bude uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, elektronickými prostriedkami , doručením osobne na kontaktné miesto alebo ich kombináciou (preferovaný spôsob je komunikácia emailom na kontaktný email: aondrikova@gmail.com). Súťažné podklady si možno vyzdvihnúť aj osobne na základe písomnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov. Osobné prevzatie je možné na základe telefonickej dohody s kontaktnou osobou v pracovných dňoch od 8:00 hod do 14:00 hod. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ak cena za predmet zákazky bude výrazne presahovať finančný limit (predpokladanú hodnotu zákazky), ktorý bude mať verejný obstarávateľ na jej úhradu. Verejný obstarávateľ je oprávnený uzatvoriť zmluvu až po overení procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratných finančných prostriedkov z Európskych fondov. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením o vyhlásení verejného obstarávania a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona.