Vyhlásené obstarávanie

Nákup prístrojového vybavenia pre ambulancie zdravotného strediska Zvolenská Slatina


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Zvolenská Slatina
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
120 832,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33100000-1
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
21. Október 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
11. November 2014
Dátum otvárania ponúk:
11. November 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
OcÚ , SNP 370/19, 962 01 Zvolenská Slatina.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmet tejto zákazky je nákup a inštalácia zariadení zdravotného strediska v obci Zvolenská Slatina: 2 ks CRP prístroj plnoautomat. prístroj na vyšetrenie krvi, rozlíšenie baktérií. a vírus. infekcie, 2 ks EKG prístroj - prístroj na kľudové EKG s dotykovým displayom, termotlačiarňou,s pacientskými káblami a s možnosťou USB archivácie, 3 ks fonendoskop, 1 ks irigátor , 1 ks kardiotokograf , 1 ks kolposkop, 1 ks mikroskop, 2 ks neurologické kladivko - kovové s gumennými, prípadne plastovými súčasťami , 2 ks optotyp - LCD , min 21" display, možnosť vyšetriť farbocit, kontrastnú citlivosť, s diaľkovým ovládaním , 2 ks otoskop - kovový s lupou a s viacerými nástavcami, 1 ks pelvimeter , 1 sada pomôcky na malé chirurgické výkony, 1 sada pošvové zrkadlá, 3 ks resuscitačný set, 1 ks stetoskop, 3 ks teplomer - digitálny bezdotykový infra , 3 ks tlakomer - plnoautomatický, s nastaviteľnou manžetou, prenosný , 1 ks uzv. vyšetrovací prístroj pre gynekológiu, 3 ks osobná váha a výškomer , 3 ks infúzny stojan , 1 ks pôrodný balíček, 1 ks taška na návštevnú službu lekára , 1 ks taška na návštevnú službu pre pôrodnú asistentku. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Obstarávateľská organizácia vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania EVOSERVIS. Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme EVOSERVIS sa zaregistruje do systému na adrese www.evoservis.sk/wodconsult/ prípadne na www.evoservis.sk. Po zaregistrovaní mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre komunikáciu s obstarávateľskou organizáciou preberanie zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk v systéme EVOSERVIS. Registrovaný uchádzač v systéme EVOSERVIS sa neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktorému boli doručené pri prvotnej registrácii. Po prihlásení do systému má uchádzač v profile PREBIEHAJÚCE AKCIE po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. 1.1 Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 39 ods. 1 písm. b) ZVO. Požadované doklady a dokumenty vloží do príslušnej časti ponuky Ostatné, resp. Kritéria a zároveň vloží návrh na plnenie kritérií do ponukového formulára na predloženie ponuky. 1.2 Elektronicky predložená ponuka sa bude podpisovať elektronickým podpisom/certifikátom. 1.3 Pre správnosť a úplnosť predložených ponúk, resp. jej častí Ostatné a Kritéria doporučujeme uchádzačom svoje ponuky vložiť do IS Evoservis s časovým predstihom pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, s cieľom aby si svoje vložené ponuky skontrolovali z hľadiska správnej príslušnosti a úplnosti dokumentov v príslušnej časti ponuky. 1.4 Bližšie informácie o elektronickom podpise sú uvedené v súťažných podkladoch. V prípade otázok, resp. žiadosti o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s obstarávateľskou organizáciou priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie v zmysle časti A. súťažných podkladov. 2. V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú oskenované kópie originálnych dokladov. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predloží originály požadovaných dokladov alebo úradne overené kópie originálov dokladov. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti. Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav uchádzača v čase, v ktorom sa zúčastňuje na verejnom obstarávaní. 3. Celá ponuka, tiež dokumenty v nej predložené musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku, príp. v českom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia SR, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne doložené úradným prekladom do slovenského jazyka, okrem dokladov v českom jazyku. 4. Verejný obstarávateľ podpíše zmluvu s úspešným uchádzačom po získaní akceptačného stanoviska z procesu verejného obstarávania od RO MZ SR. V opačnom prípade si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie podľa zákona. 5. Ďalšie osobitné podmienky - poskytovateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s plnením predmetu Zmluvy o dielo kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 6. Zadanie zákazky podlieha odporúčaniu a schváleniu úspešného uchádzača inštitúciami a orgánmi Európskej únie podľa osobitného predpisu, v oznámení úspešnému uchádzačovi sa uvedie, že jeho ponuka sa prijíma s odkladacou podmienkou, že úspešného uchádzača odporučia a schvália príslušné inštitúcie a orgány Európskej únie. 7 Informácia v bode II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania sa týka lehoty platnosti zmluvy. Predávajúci sa zaväzuje dodať prístrojové a iné vybavenie na základe výzvy kupujúceho, najneskôr však do 9 mesiacov od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.