Vyhlásené obstarávanie

Výmena okien a dverí pre objekty TUKE


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Technická univerzita v Košiciach
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
415 015,67
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45421100-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
20. Október 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
10. November 2014
Dátum otvárania ponúk:
10. November 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Podľa ust. § 43 ods. 3 ZVO pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk podľa ust. § 41 neverejné, údaje podľa ust. § 41 ods. 3 komisia nezverejňuje a zápisnica podľa ust. § 41 ods. 5 sa neodosiela.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

1. časť zákazky: výmena drevených a kovových okien a dverí za plastové okná a hliníkové dvere pre Študentské domovy a jedálne Technickej univerzity v Košiciach 2. časť zákazky: výmena okien a balkónových dverí pre ubytovňu Technickej univerzity v Košiciach na ul. Rastislavova č. 8 v Košiciach

Doplňujúce informácie

Súťažné podklady s prílohami a zadania výkaz výmer s prílohami ku každej časti predmetu zákazky sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na adrese www.uvo.gov.sk. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom v prípade získania súťažných podkladov z profilu verejného obstarávateľa, aby elektronicky (mailom) o tom informovali verejného obstarávateľa. V prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje záujemcov nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien, resp. doplnení iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky. Verejný obstarávateľ zašle elektronicky (mailom) záujemcom na základe vyžiadania súbory v elektronickej podobe s obsahom zadania výkaz výmer a zmluvy o dielo pre správne vypracovanie ponuky. Súťažné podklady, zadania výkaz výmer, projektová dokumentácia môžu byť použité jedine na účely verejnej súťaže s predmetom zákazky: Výmena okien a dverí pre objekty TUKE. Uchádzač spracuje ponuku v súlade s výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s týmto oznámením znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ požaduje, aby boli stavebné práce na jednotlivých objektoch ukončené najneskôr do 30.6.2015. Predmet zákazky sa člení na časti. Vyhodnocovať sa bude každá časť samostatne. Verejný obstarávateľ umožňuje predložiť ponuku na všetky časti alebo len na niektorú časť predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž vyhlásená alebo ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 46 zákona č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších zmien a doplnkov. Akákoľvek komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude výlučne v slovenskom jazyku a písomnou formou. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. Pri poskytnutí informácií elektronickými prostriedkami, napríklad elektronickou poštou, faxom a pod. (ďalej len elektronické prostriedky), ktorými nemožno trvalo zachytiť ich obsah, tieto informácie sa doručia aj v písomnej forme, najneskôr do 3 dní odo dňa odoslania informácie elektronickými prostriedkami, pri dodržaní stanovených lehôt. Pri zistení rozdielov medzi obsahom informácie bez trvalého zachytenia obsahu a informácie doručenej v písomnej forme je rozhodujúca písomná forma.