Vyhlásené obstarávanie

Vypracovanie príručky o transkultúrnom prístupe a workshop k transkultúrnemu prístupu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
22 729,99
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
80510000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
14. Október 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
3. November 2014
Dátum otvárania ponúk:
3. November 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Miesto : Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny SR Ulica: Župné námestie č. 5-6 Mesto (mesto): Bratislava PSČ: 812 67
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Zákazka je zadávaná v rámci Národného projektu Podpora deinštitucionalizácie náhradnej starostlivosti (ďalej len NP DEI) kód ITMS 27130230014 (Bratislavský samosprávny kraj ďalej len BSK), kód ITMS 27120130537 (ostatné samosprávne kraje Slovenska ďalej len SR), ktorého obsahom je poskytnutie vzdelávania zamestnancov detských domovov. Prostredníctvom Aktivity 6 Metódy a formy práce s deťmi a mladými dospelými sa implementuje Podaktivita 6B Transkultúrny prístup časť 6B1 Vypracovanie príručky o transkultúrnom prístupe a časť 6B2 Workshop k transkultúrnemu prístupu. Predmet zákazky je rozdelený na 2 časti, na ktoré budú uzatvorené osobitné zmluvy: 1.časť - vypracovanie príručky o transkultúrnom prístupe, t.j. vypracovania príručky o transkultúrnom prístupe odborným tímom autorov, poskytnutie autorských práv k príručke, grafické spracovanie textu a korektúry príručky, tlač a distribúcia 1000 kusov príručky o transkultúrnom prístupe na Ústredie PSVR a do 23 detských domovov (ďalej len DeD) zapojených do NP DEI v období do 4 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. 2.časť - workshop k transkultúrnemu prístupu, t.j. zabezpečenie 21 workshopov k transkultúrnemu prístupu každý v trvaní jedného pracovného dňa, z toho 2 workshopov v rámci BSK (Bratislavský samosprávny kraj) a 19 workshopov v rámci SR (Nitriansky samosprávny kraj, Trnavský samosprávny kraj, Trenčiansky samosprávny kraj, Banskobystrický samosprávny kraj, Žilinský samosprávny kraj, Prešovský samosprávny kraj a Košický samosprávny kraj) v období do 30. septembra 2015 v rozsahu - lektorské vedenie workshopu, stravovanie (obed a občerstvenie) účastníkov, prenájom a označenie školiacej miestnosti, zabezpečenie študijných materiálov účastníkom. Z dôvodu vzájomnej previazanosti oboch častí predmetu zákazky (tvorba myšlienkového diela obsahu príručky a prezentácia obsahu príručky na školiacich workshopoch) uchádzač predloží ponuku na celý predmet zákazky. Podrobné vymedzenie oboch častí predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1.Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny realizuje predmetné verejné obstarávanie prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania ( www.evo.gov.sk ), kde budú záujemcom po úspešnej registrácii sprístupnené súťažné podklady. Pre túto podlimitnú zákazku verejný obstarávateľ použije systém Elektronického verejného obstarávania len na: - fázu poskytovania súťažných podkladov, doplňujúcich podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie, - fázu vysvetľovania, t. j. elektronického predkladania žiadostí o vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie; resp. poskytnutia súvisiaceho vysvetlenia a žiadostí záujemcov/uchádzačov zo strany verejného obstarávateľa. Pre fázu predkladania ponúk verejný obstarávateľ nepoužije systém Elektronického verejného obstarávania. Uchádzač predloží ponuku v písomnej listinnej podobe v uzavretom obale označenom podľa súťažných podkladov Časť IV "Predkladanie ponúk" bod 21., osobne, alebo ju zašle poštovou zásielkou na adresu verejného obstarávateľa v lehote na predkladanie ponúk tak, aby bola zásielka doručená verejnému obstarávateľovi v lehote na predkladanie ponúk. 2.Vzhľadom na to, že cieľom vypracovania príručky o transkultúrnom prístupe je rozšírenie vedomostí a znalostí zamestnancom verejného obstarávateľa v zariadeniach na výkon rozhodnutia súdu pri práci s deťmi a mladými dospelými, predovšetkým posilniť aspekt transkultúrneho prístupu, informovať a podporovať prínosy transkultúrnej spoločnosti a napomáhať predchádzaniu všetkým formám diskriminácie, rasizmu, xenofóbie, antisemitizmu a ostatným prejavom intolerancie v prostredí a následne v miestnej komunite, verejný obstarávateľ potrebuje na predmet zákazky iný pohľad ako pohľad vlastných zamestnancov, a preto verejný obstarávateľ nebude súhlasiť, aby uchádzač na zabezpečenie zadávanej zákazky využil zamestnancov verejného obstarávateľa, úradov práce, sociálnych vecí a rodiny a ani zamestnancov detských domovov, ktoré sú v zriaďovateľskej pôsobnosti verejného obstarávateľa v zmysle § 73 ods. 1 písm. c) zákona č. 305/2005 Z.z. o sociálnoprávnej ochrane detí a sociálnej kuratele a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 3. S úspešným uchádzačom budú uzavreté zmluvy: - Zmluva o dielo a licenčná zmluva na odborné vypracovanie, grafické spracovanie textu a korektúry, tlač a distribúciu príručiek o transkultúrnom prístupe v rámci NP DEI a poskytnutie autorských práv (ďalej len Zmluva o dielo a licenčná zmluva), - Zmluva o poskytnutí služieb - zabezpečenie a zrealizovanie 21 workshopov k transkultúrnemu prístupu v rámci NP DEI (ďalej len Zmluva o poskytnutí služieb). Vlastná platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku na základe daňového dokladu vystaveného predávajúcim, splatnosť ktorého je do 60 dní odo dňa jeho doručenia, nakoľko je pred úhradou verejný obstarávateľ povinný predložiť všetky doklady súvisiace s realizáciou na administratívnu kontrolu poskytovateľovi NFP v rámci Štrukturálnych fondov 4. Požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch. 5. Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku (t.j. v slovenskom jazyku). Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom alebo miestom podnikania mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka (t.j. do slovenského jazyka), okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka (t.j. do slovenského jazyka). 6. Potvrdenia, doklady a iné dokumenty tvoriace ponuku, požadované v tomto oznámení a v súťažných podkladoch, musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie, pokiaľ nie je určené inak. Ponuka musí byť podpísaná uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. 7. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač podľa § 33 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní preukázať čestným vyhlásením, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným obstarávateľom. 8. V prípade skupiny dodávateľov sa vyžaduje vystavenie splnomocnenia pre jedného z členov skupiny (lídra skupiny), ktorý bude oprávnený konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní Splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny.