Vyhlásené obstarávanie

Náplne do tlačiarní k PC a do kopírovacích strojov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Trnavská univerzita v Trnave - Rektorát
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
200 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30125110-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
14. Október 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
5. November 2014
Dátum otvárania ponúk:
5. November 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Trnavská univerzita so sídlom v Trnave, Hornopotočná 23, 918 43 Trnava, prvé poschodie, miestnosť č. 131, Videokonferenčná miestnosť Trnavskej univerzity
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka náplní (tonerov) do tlačiarní, kopírovacích strojov a multifunkčných zariadení do miesta plnenia uvedeného v čiastkovej objednávke podľa uvedenej špecifikácie v Opise predmetu zákazky vrátane súvisiacich služieb, t. j. dodávka, doprava, vykládka, ekologická likvidácia použitých prázdnych tonerových obalov v súlade s platnou právnou legislatívou, na základe rámcovej dohody, kúpnych zmlúv a písomných objednávok.

Doplňujúce informácie

1.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku. 2.Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady na vyžiadanie, ktoré záujemca zašle na e-mail: zuzana.bosnakova@truni.sk odo dňa zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku VO do lehoty na predkladanie ponúk t.j. do 05.11.2014 do 10:00 hod. Súťažné podklady budú zaslané na e-mailovú adresu záujemcu v elektronickej forme. 3.Verejný obstarávateľ odporúča využiť postup uvedený v bode 2 z dôvodu, že ak verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje resp. kontaktné údaje na záujemcov, nevie im zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mat vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto zákazke. V prípade, že sa záujemca nepostupoval podľa bodu 2 a získal súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby koná tak na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko. 4.Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si súťažné podklady prevzali v elektronickej forme v dostatočnom časovom predstihu, aby si v prípade potreby využitia inštitútu vysvetľovania, vytvorili dostatočný časový priestor na jeho použitie. V zmysle § 100 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, môže záujemca požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 5.Verejný obstarávateľ v prípade podaní žiadosti o vysvetlenie bude uverejňovať v PROFILE verejného obstarávateľa na svojej internetovej stránke: http://www.truni.sk/sk/verejne-obstarávanie-rok-2014/ Podlimitné zákazky Náplne do tlačiarní k PC a do kopírovacích strojov v riadku Informácie a dokumenty. Odpoveď na žiadosť o vysvetlenie sa bude považovať za doručenú okamihom uverejnenia na stránke verejného obstarávateľa. O uverejnení vysvetlenia odošle verejný obstarávateľ e-mail všetkým známym záujemcom. 6.Verejný obstarávateľ nepožaduje zábezpeku ponuky. 7. Lehota uvedená v bode IV.2.4 platí pre časť ponuky označenej ako "Ostatné" 8. Uchádzač predloží doklady, ktorých absencia nemá vplyv na vylúčenie uchádzača z verejného obstarávania: a ) Čestné vyhlásenie o pravdivosti a úplnosti všetkých dokladov a údajov uvedených v ponuke, podpísané štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo môže byt podpísané zástupcom uchádzača, v prípade skupiny dodávateľov povereným členom skupiny. b ) Čestné vyhlásenie o tom, že súhlasí so súťažnými podkladmi a podmienkami určenými verejným obstarávateľom a chce za úhradu poskytnúť verejnému obstarávateľovi predmet zákazky pri dodržaní podmienok stanovených verejným obstarávateľom vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch, podpísané štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo môže byt podpísané zástupcom uchádzača, v prípade skupiny dodávateľov povereným členom skupiny. 9. Pracovný čas verejného obstarávateľa pre účely tohto verejného obstarávania je v pracovných dňoch od 8:00 hod. do 14.00 hod.