Vyhlásené obstarávanie

Systém pre nepriamu digitalizáciu mamografie


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Nemocnice s poliklinikami n.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
55 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33111600-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
8. Október 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
28. Október 2014
Dátum otvárania ponúk:
28. Október 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Neuplatňuje sa.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie 1 ks nového, nie použitého resp. repasovaného systému pre nepriamu digitalizáciu mamografie pre potreby rádiologického odd. príslušnej prevádzky ZZ vrátane príslušenstva. Podrobný opis predmetu zákazky tvorí prílohu č.1 súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

Súťažné podklady si uchádzač vyžiada na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku doručenej elektronicky na emailovú dresu kontaktnej osoby uvedenú v bode I.1) tejto výzvy, v lehote uvedenej v bode IV. 3.3.) tejto výzvy. Súťažné podklady vrátane príloh bude verejný obstarávateľ poskytovať výlučne v elektronickej forme na e-mailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov. Na tento predmet zákazky je určený rozpočet vo výške 55 000,00 EUR bez DPH. V prípade, že ponuka presiahne uvedenú čiastku, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo označiť ponuku za neprijateľnú. Informácia k bodu II.3 tejto výzvy: Uvedená lehota dodania predmetu zákazky je uvedená odo dňa účinnosti zmluvy, nie uzatvorenia. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že sa uplatňuje znenie § 100 ods. 1 písm. e) zákona za nasledujúcich podmienok: Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie súťažných podkladov sa bude považovať požiadavka o vysvetlenie doručená najneskôr do 20.10.2014. Úspešný uchádzač je pred podpisom zmluvy povinný predložiť verejnému obstarávateľovi doklad ohľadne schopnosti uchádzača vykonávať záručný servis, t.j. uchádzač musí verejnému obstarávateľovi predložiť doklad o prevádzkovaní vlastnej servisnej organizácie alebo doklad preukazujúci vzťah (napr. zmluva) so servisnou organizáciou, ktorá má platné oprávnenie na poskytovanie servisu, a prostredníctvom ktorej bude úspešný uchádzač zabezpečovať záručný servis požadovaného zariadenia.