Vyhlásené obstarávanie

Upratovacie a čistiace služby


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Stredná odborná škola
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
130 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90911200-8
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
28. November 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
17. December 2014
Dátum otvárania ponúk:
17. December 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Uvedená lehota sa vzťahuje na otváranie časti ponúk "Ostatné".
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb v objektoch Strednej odbornej školy: 6 objektov s celkovou predpokladanou plochou 9 846,58 m2: a) školský internát č. 21: prízemie + 4 poschodia s celk. upratovanou plochou 2 928,00 m2 b) školský internát č. 25: prízemie + 4 poschodia s celk. upratovanou plochou 2 928,00 m2 c) prevádzková budova PB 27: prízemie + 4 poschodia s celk. uprat. plochou 1 701,40 m2 d) budova školy: prízemie + 2 poschodia s celkovou upratovanou plochou 4 342,81 m2 e) budova jedáleň/kuchyňa: prízemie + 1 posch. s celk. uprat. plochou 624,37 m2 f) budova združenej dielne OV: prízemie + 1 posch. s celk. uprat. plochou 250,00 m2 Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 - Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ zadáva zákazku prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (systém EVO) https://www.evo.gov.sk zverejnenej na portáli EVO pod číslom 98.01. Postup záujemcu/uchádzača je upravený v príručkách určených pre záujemcov/uchádzačov: "Príručka používateľa systém EVO - Spoločné moduly" - verzia 0.4 z 30.09.2013 a "Príručka používateľa systému EVO - Podlimitné zákazky bez využitia elektronického trhoviska" - verzia 0.1 z 17.09.2013 (ďalej len príručka Z/U), a príručka Elektronická aukcia (verzia 0.8, 27.11.2013), ktoré sú zverejnené na portáli EVO www.evo.gov.sk v položke menu Príručky. 2. Súťažné podklady k tejto zákazke možno získať neobmedzene na adrese: www.evo.gov.sk vyhlásenej verejným obstarávateľom pod č. zákazky 98.01 alebo v profile verejného obstarávateľa na adrese www.uvo.gov.sk. 3. Podmienkou pre účasť v tejto zákazke č. 98.01 je zaslanie žiadosti o registráciu do systému EVO prostredníctvom online formulára dostupného na portáli EVO. Lehota na registráciu do systému EVO a o prístup k súťažným podkladom nie je verejným obstarávateľom obmedzená. 4. V prípade potreby môžu záujemcovia/uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na e-mailovej adrese helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk. 5. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO si môžu záujemcovia/uchádzači stiahnuť do svojho počítača formulár pre hlásenie porúch, ktorý je zverejnený na portáli EVO www.evo.gov.sk v položke menu Hlásenie chýb a porúch a formulár elektronicky zaslať na e-mailovú adresu helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom, aby v prípade neštandardného správania sa systému EVO, alebo podozrenia na chybu a pod. tento stav priebežne zdokumentovali vytvorením snímok obrazovky, ktoré budú použité pri preukazovaní neštandardného správania sa systému EVO. 6. V prípade technických, či iných objektívnych problémov, ktoré neumožnia elektronickú komunikáciu prostredníctvom systému EVO na dlhší čas, môže zákazka prebiehať po obnovení prevádzky systému EVO ďalej elektronicky alebo v listinnej podobe v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní, o čom budú registrovaní záujemcovia informovaní. V mimoriadnom prípade môže verejný obstarávateľ predĺžiť lehotu na predkladanie ponúk, následne túto skutočnosť verejný obstarávateľ oznámi všetkým záujemcov v predmetom postupe zadania zákazky a zverejní túto informáciu v profile verejného obstarávateľa. Súčasne môže byť oznámenie o predĺžení lehoty odoslané e-mailom. 7. Vysvetľovanie a iné dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom sa bude uskutočňovať prostredníctvom systému EVO v zmysle usmernení na tomto portáli. 8. Pokyny na odoslanie otázok ohľadom objasnenia podmienok účasti záujemcov alebo údajov uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, v súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácii sú uvedené v prírucke Z/U a lehota na odoslanie otázok v rámci vysvetľovania je najneskôr do 6. 12. 2012 do 14:00h. Verejný obstarávateľ poskytne prostredníctvom portálu EVO v položke Prehľad podľa príručky Z/U vysvetlenie k predloženej žiadosti o vysvetlenie všetkým registrovaným záujemcom/uchádzačom bezodkladne, najneskôr však šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 9. Verejný obstarávateľ v rámci ponuky časť Ostatné požaduje predložiť o.i. aj nasledovné doklady/dokumenty: - certifikát zavedenia bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci OHSAS 18001 alebo jeho ekvivalent, - čestné vyhlásenie o tom, že v prípade, ak uchádzač sa stane úspešným uchádzačom uzavrie zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu vzniknutú inému v súvislosti s výkonom podnikateľských činností uvedených vo výpise z Obchodného registra podnikateľa vyplývajúce (spôsobené) z podnikateľského rizika pri realizácii predmetu zmluvy o poskytnutí služieb po celú dobu jej účinnosti s požadovaným zmluvným poistným krytím minimálne vo výške 100 000 Eur, - čestné vyhlásenie o tom, že v prípade, ak uchádzač sa stane úspešným uchádzačom predloží verejnému obstarávateľovi výkonovú zábezpeku na jeho účet vo výške 5 000,00 Eur, do 5 dní od podpisu zmluvy, 10. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky uvedená v bode II.2.2. zahŕňa predpokladanú hodnotu predmetu zákazky poskytovanú počas 36 mesiacov (24 mesiacov + 12 mesiacov opcie). 11. Všetky informácie dokumenty, ktoré je povinný verejný obstarávateľ zverejniť podľa § 49a zákona o verejnom obstarávaní budú zverejnené v Profile verejného obstarávateľa na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.