Vyhlásené obstarávanie

Dodanie svetelných zdrojov a scénických reflektorov.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenské národné divadlo
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
198 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
31500000-1
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
28. November 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
18. December 2014
Dátum otvárania ponúk:
18. December 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie časti ponúk označených ako OSTATNÉ je neverejné. Otváranie častí ponúk, označených ako KRITÉRIÁ, bude neverejné z dôvodu konania elektronickej aukcie. Komisia ho vykoná len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky pod názvom "Dodanie svetelných zdrojov a scénických reflektorov" je dodávanie svetelnej techniky, a to najmä svetelných zdrojov pre scénické osvetlenie a konvenčných svetelných zdrojov, taktiež dodanie scénických reflektorov.

Doplňujúce informácie

1) Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov musí obsahovať: obchodné meno a sídlo záujemcu, meno kontaktnej osoby, telefónne číslo a e-mailovú adresu. Tieto údaje sú potrebné pre komunikáciu v rámci vysvetľovania podmienok uvedených v tejto výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch. 2) Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady záujemcom elektronicky vo formáte pdf i ako dokument (Word). V prípade požiadavky zo strany záujemcu, poskytne verejný obstarávateľ súťažné podklady aj v listinnej podobe. Záujemca spätne potvrdí verejnému obstarávateľovi, že súťažné podklady obdržal. 3) Predkladanie žiadostí o vysvetlenie, poskytovanie vysvetlení a iné dorozumievanie (ďalej len "informácie") medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa bude uskutočňovať len písomnou formou, a to elektronickou poštou, emailom alebo v listinnej podobe prostredníctvom pošty, resp. osobným doručením. 4) Odpoveď na každú požiadavku o vysvetlenie údajov uvedených v tejto výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch, predloženú zo strany ktoréhokoľvek záujemcu, oznámi verejný obstarávateľ elektronicky alebo v listinnej podobe poštou bezodkladne, najneskôr však do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie, všetkým zainteresovaným záujemcom. Od záujemcov sa vyžaduje, aby potvrdili prevzatie vysvetlenia dopytu. Záujemca môže požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 5) Telefonická komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi, je možná v pracovných dňoch v čase úradných hodín od 9.00 do 15.00 hod., a to len v prípadoch overenia si doručenia písomností do podateľne verejného obstarávateľa. 6) Úradné hodiny podateľne verejného obstarávateľa : v pondelok až piatok od 9.00 do 12.00 hod. a od 14.00 do 15.30 hod. 7) Osobitné zmluvné podmienky : Skupina dodávateľov na dodanie predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá verejným obstarávateľom, musí vytvoriť do termínu stanoveného na uzatvorenie rámcovej dohody takú právnu formu, aby za záväzky voči verejnému obstarávateľovi boli členovia tejto skupiny zaviazaní spoločne a nerozdielne (bez právnej subjektivity). Z dokumentácie preukazujúcej vznik uvedenej právnej formy musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia ručia za záväzky vzniknutej právnej formy spoločne a nerozdielne.