Obstaranie služby: Zabezpečenie prevádzky, servisu a rozvoja technickej infraštruktúry IT-2014 s cieľom prevzatia zodpovednosti za prevádzku, servis a rozvoj technickej infraštruktúry IT Slovenskej správy ciest formou poskytovania služieb externou dodávateľskou firmou. Pod pojmom technická infraštruktúra IT sa rozumejú zariadenia informačných technológií, hlavne však : desktopy, vrátane štandardného SW vybavenia: operačný systém, kancelársky SW (Microsoft Office), antivírový SW, servery, vrátane štandardného SW vybavenia: operačný systém, antivírový SW, SW na správu, správa a prevádzka zálohovania dát, aktívne a pasívne prvky LAN a WAN infraštruktúry, periférie, t.j. tlačiarne, kopírky, skenery, multifunkčné zariadenia, faxy Pod pojmami prevádzka, servis a rozvoj technickej infraštruktúry sa rozumejú hlavne : aplikačné služby v rozsahu: doménové, e-mailové, antivírové a aktualizačné služby, Priebežná evidencia a aktualizácia IT majetku ( service asset management) Systémové služby vyššej podpory pre vybrané zariadenia a softvérové licencie(proaktívny a reaktívny servis) Zriadenie a poskytovanie HelpDesk systému pre koncových úžívateľov IT zariadení SSC voči poskytovateľovi servisu Zriadenie a poskytovanie interného HelpDesk systému voči interným pracovníkom oddelenia IT a IS Služby budú poskytované na celom území Slovenskej republiky pre zariadenia nachádzajúce sa vo všetkých pracoviskách a pobočkách SSC.
Zmluvy sa uzatvára na dobu určitú, na obdobie do vyčerpania limitu pre podlimitnú zákazku (207 000 € bez DPH). Hodnotiacim kritériom je paušálna mesačná platba za zabezpečenie prevádzky, servisu a rozvoja technickej infraštruktúry IT - 2014