Vyhlásené obstarávanie

Laboratórny a kovový nábytok


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Gymnázium, Komenského 32, Trebišov
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
26 128,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39160000-1
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
7. November 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
2. December 2014
Dátum otvárania ponúk:
2. December 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční na adrese: Gymnázium, Komenského 32, Trebišov.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka školského nábytku do fyzikálnej učebne, učebne chémie a učebne biológie v rámci projektu s názvom: Využívanie inovatívnych metód pre rozvoj zručnosti v prírodovedných predmetoch žiakov Gymnázia v Trebišove, spolufinancovaného z prostriedkov ESF pre Operačný program: Vzdelávanie, prioritná os: 1 Reforma systému vzdelávania a odbornej prípravy, opatrenie: 1.1 Premena tradičnej školy na modernú, ITMS kód Projektu: 26110130686, číslo zmluvy o poskytnutí NFP: 159/2014/1.1./OPV .

Doplňujúce informácie

Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov sa podáva písomne prostredníctvom pošty, faxom a elektronicky na kontaktnú adresu: INGREAL DOMUS Veľké Kapušany, s. r. o., P. O. Hviezdoslava 56/98, 079 01 Veľké Kapušany, fax +421 566284012, e-mail: tothova.melinda@ingrealdomus.sk. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov možno podať aj telefonicky na tel. č.: +421 566284012. Telefonicky podaná žiadosť musí byť potvrdená písomne pred uplynutím lehoty na jej predloženie. V písomnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov žiadame uviesť identifikačné údaje záujemcu (obchodné meno, sídlo, IČO), meno priezvisko a funkciu kontaktnej osoby, č. tel., e-mail. Súťažné podklady doručuje verejný obstarávateľ záujemcom elektronicky. Záujemcom sa umožňuje aj osobné prevzatie súťažných podkladov v dohodnutom termíne s kontaktnou osobou: Ing. Blažej Nagyidai alebo Ing. Melinda Tóthová, tel. č.: +421 566284012. V prípade doručenia súťažných podkladov záujemcovi elektronickými prostriedkami, verejný obstarávateľ požaduje od záujemcu zaslanie potvrdzujúceho e-mailu o doručení a bezproblémovom otvorení súťažných podkladov bezodkladne po ich doručení. Ponuky a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku Slovenskej republiky, t.j. v slovenskom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky, ak a)ani jeden uchádzač nesplnil podmienky účasti vo verejnom obstarávaní a uchádzač neuplatnil žiadosť o nápravu v lehote podľa § 136 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní a námietky v lehote podľa § 138 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, b)nedostal ani jednu ponuku, c)ani jedna z predložených ponúk nezodpovedá požiadavkám určeným verejným obstarávateľom a uchádzač neuplatnil žiadosť o nápravu v lehote podľa § 136 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní a nepodal námietky v lehote podľa § 138 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, d)jej zrušenie nariadil úrad. Verejný obstarávateľ môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, ak sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, najmä ak sa zistilo porušenie zákona o verejnom obstarávaní, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania alebo ak nebolo predložených viac než dve ponuky. Ak bola predložená len jedna ponuka a verejný obstarávateľ nezrušil použitý postup zadávania zákazky, je povinný zverejniť v profile odôvodnenie, prečo použitý postup nezrušil. Verejný obstarávateľ bezodkladne upovedomí všetkých uchádzačov alebo záujemcov o zrušení použitého postupuzadávania zákazky s uvedením dôvodu a oznámi postup, ktorý použije pri zadávaní zákazky na pôvodný predmet zákazky. Verejný obstarávateľ pripúšťa plnenie predmetu obstarávania subdodávkami. Uchádzač zodpovedá za celé a riadne plnenie zmluvy počas celého trvania zmluvného vzťahu s verejným obstarávateľom a to bez ohľadu na to , či uchádzač použil subdodávky alebo nie, v akom rozsahu a za akých podmienok. Verejný obstarávateľ nenesie akúkoľvek zodpovednosť voči subdodávateľom úspešného uchádzača. Verejný obstarávateľ v súlade s § 34 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní požaduje od uchádzačov, aby v ponuke uviedli: a)podiel zákazky, ktorý má uchádzač v úmysle zadať tretím osobám, b)zoznam navrhovaných subdodávateľov, c)predmety subdodávok, d)čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní