Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia centrálnej časti kaštieľa v Seredi


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Sereď
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 618 532,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45212314-0
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. December 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
12. Január 2015
Dátum otvárania ponúk:
12. Január 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné". Uvedená lehota sa týka otvárania častí ponúk s označením "Ostatné", ktoré je neverejné a ktoré sa uskutoční v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Otváranie časti ponúk označenej ako "Kritéria" sa uskutoční v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní a v lehote podľa zákona o verejnom obstarávaní na adrese PP & P Co., s.r.o., Záhradnícka 36, 821 08 Bratislava. Pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní neverejné, údaje podľa § 41 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní komisia nezverejňuje a zápisnica podľa § 41 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní sa neodosiela.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Stavba stojí približne v strede areálu archeologickej lokality Šintavský hrad, v parku, ktorý ohraničuje zhruba pôvodnú rozlohu pevnosti. Objekt svojim osadením prezentuje historické osadenie hradu a neskôr kaštieľa v lokalite a vytvára kompozične centrum parku. Navrhovaný objekt má zalomený pôdorys v tvare písmena L, ktorého ramená zvierajú uhol 88°. Vyčlenená centrálna časť NKP je tvorená celkom bastiónu a časti západného krídla po zborené schodisko. Prízemie /polozapustené/ pôvodného fortifikačného objektu je obnovené v predchádzajúcom období. Navrhovaná funkcia toho objektu sa doplní na poschodí o reprezentačné kultúrno spoločenské centrum pre múzeum a mesto Sereď. Účelom stavby je rekonštrukcia centrálnej časti kaštieľa v Seredi, časti západného krídla a bastiónu. Rekonštrukciou budú dotknuté dve podlažia klasicistickej úpravy budovy ako schodiska v západnom krídle po schodisko na zlome bastiónu a východnej časti krídla kaštieľa. Rekonštrukciou sa získajú priestory pre mestské múzeum a knižnicu, v ktorých budú aj reprezentačné priestory mesta. Uskutočnením projektu v rozsahu I.etapy dôjde k realizácii záchranných prác spočívajúcich v odstránení príčin degradácie stavby, napojeniu objektu na inžinierske siete a rekonštrukciu časti kaštieľa so zmenou účelu využitia, čim vznikne vyše 1033m2 využiteľnej plochy pre nové priestory DK reprezentačné kultúrno-spoločenské centrum (232,5m2) ako aj výstavné priestory a expozície múzea (272 m2 výstavnej plochy) a priestory čitárne/knižnice (77 m2). Týmto spôsobom sa vytvoria tri kvalitnejšie služby v podporenom zariadení. Realizácia predkladaného projektu umožní rozšírenie akvizičnej činnosti múzea a tematické i vecné rozšírenie expozícií, zároveň sa pre mesto otvoria nové možnosti organizovania kultúrno-spoločenských podujatí a formovania nových ucelených produktov cestovného ruchu v meste. Výsledkom projektu je predovšetkým vytvorenie funkčného a estetického priestoru na prezentáciu kultúry a osvetovej činnosti v budove NKP Kaštieľ v Seredi a jej sprístupnenie širokej verejnosti. Prostredníctvom stavebných a reštaurátorských prác sa odstráni havarijný stav v centrálnej časti a budova nadobudne novú funkciu kultúrno-osvetového centra mesta.

Doplňujúce informácie

1.) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2.) Záujemca si súťažné podklady vyžiada na základe písomnej žiadosti. Podmienkou poskytnutia súťažných podkladov je zaplatenie poplatku za vyhotovenie súťažných podkladov v zmysle bodu IV.2.2) tejto Výzvy. V prípade záujmu o osobné prevzatie súťažných podkladov, záujemca si prevezme súťažné podklady na kontaktnom mieste podľa prílohy A.II tejto Výzvy. Úradné hodiny kontaktného miesta sú v pracovných dňoch utorok až štvrtok, od 10.00 do 12.00 a od 13.00 do 14.00 hod., dňa 12.01.2015 od 10.00 do 12.00. 3.) V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu verejného obstarávania. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči verejnému obstarávateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov. 4.) Verejný obstarávateľ môže pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní uchádzačov a členov skupiny dodávateľov, ktorí sú obchodnou spoločnosťou, požiadať, aby predložili zoznam všetkých svojich spoločníkov a známych akcionárov, nie starší ako 60 dní, s uvedením ich mena a priezviska, obchodného mena alebo názvu, adresy pobytu alebo sídla, identifikačného čísla alebo dátumu narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo. 5.) Ak uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe, predloží ich súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Uchádzač predloží jeden originál ponuky, jednu tlačenú kópiu ponuky a súčasne samostatne pre časť "Ostatné" a samostatne pre časť "Kritériá" na 2 (dvoch) samostatných pamäťových médiách elektronickú kópiu originálu ponuky vo formáte .pdf v jednom súbore, ktorého veľkosť môže byť max. 50 MB za účelom jej zaslania Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 9 ods. 6 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. 6.) Ponuka každého uchádzača bude zverejnená v Profile verejného obstarávateľa na webovej stránke / elektronickom úložisku Úradu pre verejné obstarávanie. Uchádzač v predloženej elektronickej kópii originálu ponuky zabezpečí ochranu osobných údajov v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a údajov, ktoré považuje za dôverné (napr. obchodné tajomstvo) tak, že tieto údaje začierni. Verejný obstarávateľ v súvislosti so zverejnením ponúk uchádzačov v Profile verejného obstarávateľa nenesie zodpovednosť za akékoľvek porušenie práv a povinností, vyplývajúcich zo zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ani za akékoľvek porušenie práv a povinností vyplývajúcich z povinnosti uchádzača nakladať s určitými údajmi ako dôvernými. 7.) Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa a spolufinancovaný z finančných prostriedkov pridelených verejnému obstarávateľovi z fondov EÚ, Regionálny operačný program, Prioritná os 3 Posilnenie kultúrneho potenciálu regiónov a infraštruktúra cestovného ruchu, Opatrenie 3.1b Posilnenie kultúrneho potenciálu regiónov Intervencie do nehnuteľných kultúrnych pamiatok, kód výzvy ROP-3.1-2013/01. Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly a poskytnúť súčinnosť pri výkone kontroly orgánu oprávnenému vykonávať kontrolu podľa zákona č. 528/2008 o pomoci a podpore poskytovanej z fondov Európskej únie v znení neskorších predpisov (ďalej len ako zákon č. 528/2008) a podľa článku 59 a nasl. nariadenia Rady (ES) 1083/2006, resp. subjektom a osobám povereným oprávnenými orgánmi podľa zákona č. 528/2008 a podľa článku 59 a nasl. nariadenia Rady (ES) 1083/2006 na výkon kontroly. 8.) Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ je povinný uzatvoriť poistenie zodpovednosti za škody spôsobenú pri výkone povolania alebo poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa minimálne vo výške zmluvnej ceny. Zhotoviteľ je povinný toto poistenie udržiavať v stanovenej výške počas celej doby trvania zmluvy. 9.) Lehotou zhotovenia podľa bodu II.3. tejto Výzvy sa rozumie čas, počas ktorého uchádzač bude schopný zhotoviť predmet zákazky v rozsahu požadovanom verejným obstarávateľom v štandardnej kvalite, v súlade s technickými špecifikáciami a platnými právnymi predpismi. Lehota uskutočnenia stavebných prác je maximálne 6 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy o dielo pričom zhotovenie diela musí byť ukončené najneskôr do 15.10.2015. 10.) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nevybrať ani jednu zo súťažných ponúk a zrušiť postup zadávania zákazky podľa § 46 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní v prípade, ak všetky ponuky prekročia, alebo najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky (predpokladaná hodnota zákazky). Verejný obstarávateľ môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, alebo ak nebolo predložených viac, než dve ponuky. Ak bola predložená len jedna ponuka a verejný obstarávateľ nezruší použitý postup zadávania zákazky, je povinný zverejniť na profile odôvodnenie, prečo použitý postup nezrušil.