Vyhlásené obstarávanie

Dodávka a implementácia komplexného informačného systému pre potreby BARMO


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Bytová agentúra rezortu ministerstva obrany
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
75 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72200000-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
22. December 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
21. Január 2015
Dátum otvárania ponúk:
21. Január 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 % celková cena v EUR s DPH za kompletný predmet zákazky
  • 30 % ročná cena v EUR s DPH za aktualizácie informačného systému pri zmene legislatívy

Opis obstarávania

Predmetom podlimitnej zákazky na poskytnutie služieb je zjednotenie rôznych informačných systémov na ekonomické činnosti, správu bytového fondu, interné riadenie, sledovanie zmlúv a objednávok a spisovú službu, ktoré navzájom komunikujú v obmedzenej mier alebo vôbec do komplexného informačného systému na spracovanie podvojného účtovníctva, miezd a personalistiky, správy bytov, hotelového rezervačného systému a spisovej služby pre potreby BARMO za účelom zefektívnenia a zlepšenia pracovných činností zamestnancov verejného obstarávateľa vrátane dodávky a implementácie nového informačného systému pre potreby a správu nehnuteľností.

Doplňujúce informácie

1. Súťažné podklady sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa. Požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch. 2 Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku (t.j. v slovenskom jazyku). Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom alebo miestom podnikania mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka (t.j. do slovenského jazyka), okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka (t.j. do slovenského jazyka). 3. Potvrdenia, doklady a iné dokumenty tvoriace ponuku, požadované v tomto oznámení a v súťažných podkladoch, musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie, pokiaľ nie je určené inak. Ponuka musí byť podpísaná uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. 4. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač podľa § 33 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní preukázať čestným vyhlásením, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. 5. V prípade skupiny dodávateľov sa vyžaduje vystavenie splnomocnenia pre jedného z členov skupiny (lídra skupiny), ktorý bude oprávnený konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní Splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny. 6. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie alebo technickú alebo odbornú spôsobilosť určeným dokladom, obstarávateľ môže uznať aj iný (adekvátny) doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie a technická alebo odborná spôsobilosť. 7. Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov, ktorým sa preukazuje plnenie podmienok účasti, možno ich nahradiť ekvivalentnými dokladmi podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. 8. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich osobného postavenia za každého člena skupiny samostatne a splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti, za všetkých členov skupiny spoločne. 9. Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom inej osoby, v tomto prípade musí uchádzač obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukazovanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou a touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Doklady preukazujúce plnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia tejto osoby predloží uchádzač v ponuke. 10. Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť technické alebo odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2 006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. 11. Informáciu s dátumom otvárania príslušnej časti ponuky verejný obstarávateľ zverejní v profile. Otváranie ponúk a následné otváranie časti ponuky, označenej ako "Ostatné" je neverejné a zápisnica sa uchádzačom neposiela.. Miesto a čas otvárania časti ponúk, označenej ako "Kritériá" , oznámi verejný obstarávateľ uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Otváranie časti ponúk, označenej ako "Kritériá, vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené. Otváranie časti ponúk označených ako "Kritériá" je z dôvodu vyhodnocovania ponúk elektronickou aukciou neverejné. 12. Lehota viazanosti ponúk je do 30.04.2015.