Vyhlásené obstarávanie

Dezinfekčné , dezinsekčné a deratizačné služby v objektoch ÚZ ŠDaJ STU v Bratislave


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenská technická univerzita v Bratislave, Účelové zariadienia Študentské domovy a jedálne
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
150 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90920000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
22. December 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
19. Január 2015
Dátum otvárania ponúk:
19. Január 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Účelové zariadenie Študentské domovy a jedálne STU, Bernolákova 1, 811 07 Bratislava, blok D, 2.poschodie, zasadačka č.2.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie služieb dezinfekcie, dezinsekcie a deratizácie v jarnom a jesennom období v ubytovacích a stravovacích objektoch v správe verejného obstarávateľa v rozsahu a na miestach určených verejným obstarávateľom - Účelové zariadenia Študentské domovy a jedálne Slovenskej technickej univerzity v Bratislave. Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1) Oznámenie, odovzdávanie podkladov a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a uchádzačom alebo záujemcom sa bude uskutočňovať len v štátnom - slovenskom jazyku : a) písomne v elektronickej podobe (prostredníctvom e-mailu resp. faxu) a v listinnej podobe (prostredníctvom Slovenskej pošty, a.s. resp. iných kuriérskych spoločností), b) osobne, c) telefonicky . Verejný obstarávateľ požaduje, aby záujemcovia žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov (ďalej SP) posielali elektronicky kontaktnej osobe podľa bodu I. tohto oznámenia, t.j. na : beata.havelkova@stuba.sk resp. na adresu podľa bodu I.tohto oznámenia. 2) Žiadosť o poskytnutie SP musí obsahovať : obchodné meno, meno kontaktnej osoby, telefónne číslo a e-mailovú adresu. Tieto údaje sú potrebné pre elektronickú komunikáciu v rámci vysvetľovania podmienok uvedených v tejto výzve a v SP. 3) Záujemca môže požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Žiadosti o vysvetlenie zasiela uchádzač alebo záujemca kontaktnej osobe verejného obstarávateľa elektronicky na beata.havelkova@stuba.sk a v listinnej podobe na adresu: Účelové zariadenie Študentské domovy a jedálne STU, Bernolákova 1, 811 07 .Od záujemcov sa vyžaduje, aby potvrdili elektronicky prevzatie vysvetlenia dopytu. Ak záujemca nepotvrdí prevzatie vysvetlenia dopytu, bude sa mať zato, že vysvetlenie dopytu obdržal v deň jeho elektronického prevzatia (s poznámkou : doručené, prečítané). Verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch bezodkladne, najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie, všetkým zainteresovaným záujemcom. Ak je to nevyhnutné, verejný obstarávateľ môže doplniť informácie uvedené v súťažných podkladoch, ktoré preukázateľne oznámi súčasne všetkým záujemcom najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 4)V prípade, že záujemca nemá možnosť komunikovať v elektronickej forme, môže žiadosť o vysvetlenie podmienok uvedených v tejto výzve a v súťažných podkladoch poslať aj písomne prostredníctvom pošty v požadovanej lehote. 5) Obhliadka miesta dodania predmetu zákazky je možná v pracovných dňoch v dobe od 9.00 do 14.00 hod. v lehote do 16.01.2015. 6) Komunikácia telefonická a osobná je možná počas pracovnej doby verejného obstarávateľa od 9:00 hod. 14:00 hod., najmä v prípadoch overenia doručenia písomnosti v listinnej podobe s kontaktnou osobou predmetnej zákazky (Ing. Beáta Havelková, tel. číslo: +421918664011). 7)Komunikácia spojená s revíznymi postupmi podľa ZoVO sa bude uskutočňovať písomne prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe. Pri zistení rozdielov v obsahu podanej informácie faxom, prostredníctvom e-mailu a v listinnej podobe, rozhodujúca je listinná podoba doručenej osobne alebo poštovou zásielkou. Na moment doručenia dôležitých písomností medzi verejným obstarávateľom a uchádzačom, záujemcom alebo účastníkom, najmä písomností , s doručením ktorých ZoVO spája plynutie lehôt, sa použijú primerane ustanovenia o momente doručenia do vlastných rúk podľa všeobecného predpisu o správnom konaní. 8) Lehota viazanosti ponúk : do 31.03.2015. 10)Verejný obstarávateľ postupuje pri vyhodnocovaní ponúk podľa § 42 ZoVO a podľa kritérií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk podľa § 35 ZoVO. 11)Verejný obstarávateľ v súlade s §46 ods.1 a ods.2 ZoVO zruší použitý postup zadávania zákazky, ak a)ani jeden uchádzač alebo záujemca nesplnil podmienky účasti vo verejnom obstarávaní a uchádzač alebo záujemca neuplatnil žiadosť o nápravu v lehote podľa § 136 ods. 3 a námietky v lehote podľa § 138 ods. 5ZoVO, b)nedostal ani jednu ponuku, c)ani jedna z predložených ponúk nezodpovedá požiadavkám určeným podľa § 34 ZoVO a uchádzač neuplatnil žiadosť o nápravu v lehote podľa § 136 ods. 3 a nepodal námietky v lehote podľa § 138 ods. 5 ZoVO, d)jej zrušenie nariadil úrad. Verejný obstarávateľ môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, alebo ak nebolo predložených viac,, než dve ponuky . Ak bola predložená len jedna ponuka a verejný obstarávateľ nezruší postup zadávania zákazky je povinný zverejniť na profile odôvodnenie, prečo použitý postup nezrušil. Ak verejný obstarávateľ zruší postup zadávania zákazky, upovedomí o tom všetkých uchádzačov s uvedením dôvodu a oznámi postup, ktorý použije pri zadávaní zákazky na pôvodný predmet zákazky. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.