Vyhlásené obstarávanie

Vybudovanie šatní, terasy, spevnených plôch a fitness štúdia


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
SPORT SERVICE, s.r.o.
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
184 702,52
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45210000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
9. December 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
29. December 2014
Dátum otvárania ponúk:
29. December 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Zasadacia miestnosť verejného obstarávateľa na adrese : ŠPORTOVÉ CENTRUM DIAKOVÁ - Diaková 111, 038 02 Dražkovce.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Projekt rieši v budove existujúceho športového centra rekonštrukciu šatní, vybudovanie detského ihriska s umelou trávou, vybudovanie terasy a fitnes štúdia. Objektová skladba : SO-01 ROZŠIRENIE ŠATNÍ, SO-02 REKONŠTRUKCIA FITNESS, SO-03 DETSKE IHRISKO a SO O4 - SPEVNENÉ PLOCHY.

Doplňujúce informácie

1. O súťažné podklady môže záujemca požiadať na základe písomnej žiadosti na kontaktnej adrese : Public tenders, s.r.o., Sibírska 2, 080 01 Prešov. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že ak požiadajú o súťažné podklady bezprostredne pred lehotou na predkladanie ponúk, nebudú môcť uplatniť inštitút vysvetľovania a súťažné podklady im môžu byť doručené až po lehote na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady aj vtedy, ak získali tieto súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby. V prípade, že Verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje resp. kontaktné údaje na záujemcov, nevie im zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži. V prípade, že si potenciálny záujemca nevyžiada súťažné podklady, koná tak na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a ku všetkým doplňujúcim podkladom v zmysle § 100 ods.1 písm. d) zákona č.25/2006 Z.z. vo svojom profile v elektronickom úložisku vedenom Úradom pre verejné obstarávanie. 2. Ponuku uchádzač doručuje v 3 vyhotoveniach: - 1 x originál, ktorý sa uchádzačom nevracia a ostáva ako súčasť dokumentácie z verejného obstarávania; - 1 x kópia v listinnej podobe - kópia celej ponuky bude súčasťou fotokópie dokumentácie, ktorá bude odstúpená poskytovateľovi NFP; - 1 x kópiu v elektronickej forme na CD alebo DVD nosiči alebo inom elektronickom nosiči vo formáte pdf, vyhotovenú v súlade s §18a zákona, ktorá bude z dôvodu nariadenia podľa § 9 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní odstúpená Úradu pre verejné obstarávanie. Uchádzač v tejto elektronickej podobe ponuky vyčierni (odstráni) informácie, ktoré považuje na obchodné tajomstvo alebo dôverné informácie. Ak uchádzač neoznačí obchodné tajomstvo a dôverné informácie vo svojej ponuke, obstarávateľ zašle Úradu pre verejné obstarávanie ponuku tak, ako bola predložená. Uchádzač je zároveň povinný vo svojej ponuke, vrátane priložených dokladov a dokumentov predkladaných v elektronickej podobe na CD/DVD nosiči zabezpečiť ochranu osobných údajov podľa zákona č. 428/2 002 Z.z. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov. Pod ponukou uchádzača predloženej v elektronickej forme na pamäťovom médiu sa rozumie len tá časť ponuky, ktorá neobsahuje doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. 3. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.1 Výzvy na predkladanie ponúk a súťažných podkladov, ak nie je určené inak. 4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje komunikáciu v štátnom/slovenskom jazyku. 5. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s touto výzvou znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 6. Zmluva o dielo nadobudne platnosť dňom podpísania zmluvy oboma zmluvnými stranami a účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci a príjemcom pomoci, ktorým je verejný obstarávateľ (na základe jeho ŽoNFP predloženej v rámci výzvy č. KaHR-31DM-1401) a po overení postupu verejného obstarávania (administratívnej kontroly) vykonávateľom s kladným výsledkom. 7. Predmet zmluvy je z časti refundovaný formou nenávratného finančného príspevku, preto je dodávateľ (úspešný uchádzač) povinný strpieť výkon finančnej a vecnej kontroly a poskytnúť súčinnosť pri nej poskytovateľovi NFP v súvislosti s realizáciou projektu vo vzťahu k predmetu obstarávania počas trvania realizácie projektu a po dobu určenú riadiacim orgánom aj po skončení realizácie projektu. 8. Úspešný uchádzač (Zhotoviteľ) sa zmluvne zaviaže zložiť depozit 10% z celkovej ceny diela s DPH, na bankový účet verejného obstarávateľa (Objednávateľa), a to pred podpisom Zmluvy o dielo. Úspešný uchádzač sa zaviaže zložiť depozit najneskôr do 5 dní od doručenia výzvy na uzavretie tejto zmluvy o dielo zo strany objednávateľa. Depozit je určený na zabezpečenie náhrady škody a finančných nárokov verejného obstarávateľa, ktorému vzniknú v prípade porušenia zmluvných povinností zo strany úspešného uchádzača. Zhotoviteľ môže namiesto depozitu predložiť objednávateľovi neodvolateľnú bankovú záruku vystavenú bankou. 9. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 10. V prípade, ak verejný obstarávateľ v lehote do 12 mesiacov odo dňa odoslania Oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk úspešnému uchádzačovi nezíska zdroje na prefinancovanie projektu, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť proces verejného obstarávania.