Vyhlásené obstarávanie

Poskytovanie súkromných bezpečnostných služieb v spravovaných objektoch areálu TTIP


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Trnava
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
60 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79710000-4
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
8. December 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
12. Január 2015
Dátum otvárania ponúk:
12. Január 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Mestský úrad Trnava, odbor priemyselného parku a inovačných procesov, Hlavná 5, Trnava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie bezpečnostných služieb v spravovaných objektoch areálu TTIP - Trnava Industrial Park na Priemyselnej č. 5 v Trnave

Doplňujúce informácie

Podmienkou na poskytnutie súťažných podkladov je predloženie písomnej žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov v slovenskom jazyku.Písomná žiadosť o vydanie súťažných podkladov bude akceptovaná týmito formami: - e-mailom (odporúčame) - záujemca uvedie kontaktnú osobu a adresu, - faxom - záujemca potvrdí žiadosť buď písomnou formou - poštou v originálnom vyhotovení, alebo e-mailom; až po prevzatí takto doplnenej žiadosti bude záujemca zaregistrovaný a budú mu zaslané súťažné podklady, - osobne - po predbežnom telefonickom dohovore v pracovných dňoch od 8:00 do 14:00 hod., inak do 6 dní odo dňa prevzatia žiadosti, - poštou - žiadosť musí byť podpísaná oprávnenou osobou, alebo ňou poverenou osobou na tento účel. Náležitosti kompletnej písomnej žiadosti o účasť/poskytnutie súťažných podkladov: - určenie kontaktnej osoby zodpovednej za doručovanie písomností a komunikáciu pri vysvetľovaní, hodnotení ponuky a spracovaní zmluvy na plnenie zákazky, - uvedenie telefónneho a e-mailového kontaktu osoby určenej na elektronickú komunikáciu v etape zadávania zákazky do predloženia zmluvy na podpis. Registrácia oprávneného záujemcu nastane po doručení kompletnej žiadosti. V zmysle § 18a zákona č. 25/2006 Z.z. v znení neskorších predpisov Ak uchádzač alebo záujemca predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe, predloží ich súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané, alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky.