Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia vily Dr. Emila Stodolu - Interiérové vybavenie - nábytok


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
STODOLOVA VILA s.r.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
203 379,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39000000-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
2. December 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
22. December 2014
Dátum otvárania ponúk:
22. December 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
SAZUKA PROPERTY s.r.o., Kuzmányho 11/940, 031 01 Liptovský Mikuláš
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

V rámci rekonštrukcie Vily Dr. Emila Stodolu Liptovský Mikuláš, obnovy kultúrnej pamiatky a zariadenia komplexných služieb cestovného ruchu sa jedná o dodávku interiérového vybavenia - nábytok , vykonať jeho montáž a osadenie do priestorov zadávateľa v zmysle projektovej dokumentácie. Podrobný opis predmetu zákazky je v časti súťažných podkladov D OPIS PREDMETU ZÁKAZKY

Doplňujúce informácie

Súťažné podklady budú dostupné na profile verejného obstarávateľa http://www.uvo.gov.sk/profily/- /profil/pdetail/16031 v pdf formáte. Dokumentácia v iných formátoch bude poskytnutá záujemcom po zaslaní žiadosti o ich poskytnutie na kontaktný email uvedený v bode I.1. tejto výzvy na predkladanie ponúk. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. Súťažné podklady a ďalšie doplňujúce informácie sú prístupné v elektronickej forme na profile verejného obstarávateľa nepretržite do termínu uvedeného v bode IV.2.2 tejto výzvy na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ všetky povinné informácie podľa zákona o verejnom obstarávaní uverejní v profile obstarávateľa.. Verejný obstarávateľ bude všetky vysvetlenia a zmeny uverejňovať prostredníctvom už uvedeného elektronického prístupu. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že v tomto verejnom obstarávaní neposkytuje záujemcom súťažné podklady v písomnej listinnej podobe. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude v slovenskom jazyku. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. Verejný obstarávateľ preferuje elektronickú formu komunikácie s povinnosťou potvrdzovania doručenia emailov tak z jeho strany tak aj zo strany záujemca/uchádzača. Elektronická komunikácia sa nepripúšťa pri doručení ponúk, zmene alebo doplnení ponúk a pri uplatnení revíznych postupov, kedy sa vyžaduje listinná forma, a doručenie osobne alebo bežným doručovacím spôsobom v stanovených lehotách. Doklady vystavené v inom ako slovenskom jazyku musia byť úradne preložené do slovenského jazyka, s výnimkou dokladov vystavených v českom jazyku. Pracovná doba verejného obstarávateľa je od 7.00 do 15. 00 hod. v pracovných dňoch.