Vyhlásené obstarávanie

Výstavba športovo rekreačného centra k penziónu TYCHÉ Šurany


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
TYCHÉ, s.r.o.
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
256 314,73
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45212000-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
26. November 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
16. December 2014
Dátum otvárania ponúk:
16. December 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Premier Consulting, spol. s r.o., Hadovská cesta 870, 945 01 Komárno,Slovenská republika, 3.nadz. podlažie, zasadačka
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Výstavba športovo rekreačného centra k penziónu TYCHÉ Šurany. Objekt je jednopodlažný nepodpivničený tvorený priestormi pre športové využitie spojené s relaxáciou s príslušným zázemím. Do objektu sa vstupuje priamo z exteriéru. Zo vstupného priestoru je priamo prístupný priestor biliardu a golfového indooru, ktoré sú určené na športové využitie. Samostatnou relaxačnou časťou je priestor sauny, vírivky a soľnej miestnosti so zázemím. Prístup k nemu je uvažovaný novými spevnenými plochami a chodníkmi z betónovej zámkovej dlažby nadväzujúcim na objekt penziónu a reštaurácie. Stavebné objekty: SO 01 Športovo rekreačné centrum penziónu SO 02 Spevnené plochy - nové parkovacie miesta Podrobná špecifikácia sa nachádza v súťažných podkladoch - projektová dokumentácia a výkaz výmer

Doplňujúce informácie

Zmluva uzavretá medzi Objednávateľom a úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným vykonávateľom štátnej pomoci a príjemcom štátnej pomoci, ktorým je Objednávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku v rámci Opatrenia 3.1 Podpora podnikateľských aktivít v cestovnom ruchu, Operačný program Konkurencieschopnosť a hospodársky rast. Termín realizácie dodávky predmetu obstarávania je do 5 mesiacov od doručenia písomnej objednávky Obstarávateľom Dodávateľovi. Obstarávateľ si vyhradzuje právo nezaslať písomnú objednávku a v tomto prípade nedôjde k plneniu zmluvy. Financovanie predmetu zákazky: Nie je možné vyžadovať zálohové platby. Fakturácia a platenie za dielo bude vykonané až po dokončení a prevzatí časti Diela v rozsahu minimálne 50 % Diela, resp. po dokončení a prevzatí 50 % Diela od predchádzajúcej fakturácie. O súťažné podklady je možné požiadať aj elektronickou poštou. V žiadosti o súťažné podklady uveďte poštovú adresu pre doručenie súťažných podkladov. Obstarávateľ súťažné podklady zasiela poštou. Uchádzač môže splnenie podmienky účasti preukázať čestným vyhlásením, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač po vyhodnotení ponúk v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Ak uchádzač ale záujemca predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe, predloží ich v zmysle § 18a zákona č. 25/2006 Z. z. súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladá sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátum podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Prílohu č. 1 Ocenený výkaz výmer, uchádzač predkladá v elektronickej verzii vo formáte .xls na CD.