Vyhlásené obstarávanie

Opravy a technické kontroly prepravných a sprievodných vagónov VJP a RAO


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
91 920,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50222000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
16. November 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
2. December 2016
Dátum otvárania ponúk:
2. December 2016
Ponuka musí platiť do:
28. Február 2017
Miesto otvárania ponúk:
Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o., zasadačka, Tomášikova 22, 821 02 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Ponuky budú otvárané v dvoch termínoch, najskôr v prvom termíne časť ponuky označená ako Ostatné a neskôr v druhom termíne časť ponuky označená ako Kritériá. Ďalšie podrobnosti otvárania ponúk sú uvedené vo virtuálnom priestore zákazky v systéme EVO ako samostatný súbor Podrobnosti otvárania ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

V intervale:
1. Február 2017 až 31. December 2019

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú opravy a technické kontroly prepravných a sprievodných vagónov VJP a RAO v rozsahu : -zabezpečenie opráv nákladných železničných vagónov radu RILS, -zabezpečenie opráv vagónov Uaais, -zabezpečenie opráv a údržby špeciálneho sprievodného železničného vozňa WLADmveer, č. 52 56 09 71 001-3, -vykonanie predpísanej technickej kontroly špeciálneho sprievodného železničného vozňa WLADmveer, č. 52 56 09 71 001-3 podľa Vyhlášky Ministerstva dopravy, pôšt a telekomunikácií Slovenskej republiky č. 351/2010 Z. z. o dopravnom poriadku dráh, -vykonanie predpísanej technickej kontroly vagónov Uaais. -Súčasťou opráv môže byť aj dodávka náhradných dielov a spotrebného materiálu k zabezpečeniu opráv a údržby vagónov radu RILS, Uaais a špeciálneho sprievodného železničného vozňa WLADmveer. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.. -zabezpečenie opráv nákladných železničných vagónov radu RILS, -zabezpečenie opráv vagónov Uaais, -zabezpečenie opráv a údržby špeciálneho sprievodného železničného vozňa WLADmveer, č. 52 56 09 71 001-3, -vykonanie predpísanej technickej kontroly špeciálneho sprievodného železničného vozňa WLADmveer, č. 52 56 09 71 001-3 podľa Vyhlášky Ministerstva dopravy, pôšt a telekomunikácií Slovenskej republiky č. 351/2010 Z. z. o dopravnom poriadku dráh, -vykonanie predpísanej technickej kontroly vagónov Uaais. -Súčasťou opráv môže byť aj dodávka náhradných dielov a spotrebného materiálu k zabezpečeniu opráv a údržby vagónov radu RILS, Uaais a špeciálneho sprievodného železničného vozňa WLADmveer. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

a)Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. b)Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku. c)Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. d)Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na www.evo.gov.sk a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. Na účasť v súťaži je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať do súťaže a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO na web adrese: https://evo.gov.sk/evo/tender/9542_5001_20161114.nsf/stddocsPub?OpenView&count=-1&ExpandView a Profile verejného obstarávateľa. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení. e)Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky cez systém EVO a na Profile verejného obstarávateľa. f)Lehota na žiadosti o súťažné podklady - registráciu pre účasť v zadávaní zákazky je vždy totožná s lehotou na predkladanie ponúk, odporúčame však registrovať sa do systému EVO čo najskôr po jej zverejnení v systéme EVO. g)Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 1 000,- EUR h)Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a trvá odo dňa nadobudnutia účinnosti do 31.12.2019. i)Všade, kde je uvedené verejný obstarávateľ sa má na mysli osoba podľa §8. j) Ponuky, návrhy, doklady a dokumenty v tomto verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vystavený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady, dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad.