Predmetom zákazky je dodanie nábytku pre študentské domovy Slovenskej technickej univerzity v Bratislave v zmontovanom stave vrátane služieb s tým spojených ako balenie , doprava na miesto určenia , vynesenie na študentské izby , montáže na konkrétne miesto podľa zástupcu verejného obstarávateľa a likvidácie odpadov / obalov, v ktorých bude nábytok dopravený. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.. Rámcová dohoda sa bude realizovať prostredníctvom objednávok, pričom v každej objednávke bude určené miesto dodania, množstvo a sortiment predmetu zákazky. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú , maximálne do 36 mesiacov od nadobudnutia účinnosti tejto dohody alebo vyčerpaním finančného objemu 199 000EUR bez DPH podľa toho , ktorá právna skutočnosť nastane skôr. Lehota dodania predmetu zákazky od objednávky v hodnote do 35000 EUR bez DPH je do 1 mesiaca.
1. Záujemca si vyžiada súťažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne, kuriérom, poštou alebo e-mailom na adrese uvedenej v bode I. Záujemca môže súťažné podklady získať aj z profilu verejného obstarávateľa na adrese: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/400884. 2. Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch. 3.Verejný obstarávateľ postupuje pri vyhodnocovaní ponúk podľa § 53 ZoVO a podľa kritérií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk a súťažných podkladov a vylúči ponuky,ktoré nespĺňajú požiadavky na predmet zákazky v zmysle §53 ods.5 ZoVO. 4.Verejný obstarávateľ v súlade s §57 ZoVO si uplatňuje zrušiť použitý postup zadávania zákazky.