Vyhlásené obstarávanie

Nábytok pre študentské domovy STU v Bratislave


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenská technická univerzita v Bratislave, Účelové zariadienia Študentské domovy a jedálne
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
199 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39100000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
17. Máj 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
3. Jún 2016
Dátum otvárania ponúk:
3. Jún 2016
Ponuka musí platiť do:
31. August 2016
Miesto otvárania ponúk:
ÚZ ŠDaJ STU, Bernolákova 1, 811 07 Bratislava, blok D, 2.poschodie, zasadačka č.1.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Vyššie uvedený dátum a čas otvárania ponúk súvisí s otváraním častí ponúk označených ako Ostatné. Otváranie častí ponúk, označených ako "Ostatné" je neverejné. Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otvárania častí ponúk, označených ako "Kritériá" sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 36

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie nábytku pre študentské domovy Slovenskej technickej univerzity v Bratislave v zmontovanom stave vrátane služieb s tým spojených ako balenie , doprava na miesto určenia , vynesenie na študentské izby , montáže na konkrétne miesto podľa zástupcu verejného obstarávateľa a likvidácie odpadov / obalov, v ktorých bude nábytok dopravený. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.. Rámcová dohoda sa bude realizovať prostredníctvom objednávok, pričom v každej objednávke bude určené miesto dodania, množstvo a sortiment predmetu zákazky. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú , maximálne do 36 mesiacov od nadobudnutia účinnosti tejto dohody alebo vyčerpaním finančného objemu 199 000EUR bez DPH podľa toho , ktorá právna skutočnosť nastane skôr. Lehota dodania predmetu zákazky od objednávky v hodnote do 35000 EUR bez DPH je do 1 mesiaca.

Doplňujúce informácie

1. Záujemca si vyžiada súťažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne, kuriérom, poštou alebo e-mailom na adrese uvedenej v bode I. Záujemca môže súťažné podklady získať aj z profilu verejného obstarávateľa na adrese: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/400884. 2. Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch. 3.Verejný obstarávateľ postupuje pri vyhodnocovaní ponúk podľa § 53 ZoVO a podľa kritérií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk a súťažných podkladov a vylúči ponuky,ktoré nespĺňajú požiadavky na predmet zákazky v zmysle §53 ods.5 ZoVO. 4.Verejný obstarávateľ v súlade s §57 ZoVO si uplatňuje zrušiť použitý postup zadávania zákazky.