Vyhlásené obstarávanie

Modernizácia kultúrneho domu Mierovo


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Mierovo
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
104 663,92
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45212000-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
1. Február 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
22. Február 2016
Dátum otvárania ponúk:
22. Február 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
B & J Finance, s.r.o., Robotnícka 6, 974 01 Banská Bystrica, kanc. č. 411 (4. poschodie)
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je modernizácia kultúrneho domu, ktorá sa rieši výmenou vonkajších výplní stavebných otvorov, novými dispozičnými riešeniami prípravovne stravy a hygienického zázemia. V okolí stavby je prevažuje zástavba rodinných domov, na susedných pozemkoch sa nachádza obecný úrad a samoobsluha. Parkovacie státia sú existujúce pri komunikácii. Objekt sa nachádza v centrálnej časti obce, čo dáva predpoklad pre peší prístup obyvateľov. Výstavba bude pozostávať z: - výmeny okien a dverí za plastové. Existujúce plechové dvere do technických priestorov budú zachované a budú natrené náterom oceľových konštrukcií, výmeny sklenených priečok s dvermi v zádverí, - úpravy dispozície hygienického zázemia vrátane nových inštalácií, dverí, zariaďovacích prvkov, dlažieb a obkladov, spolu s riešením umelým odvetraním priestorov, - rozšírenia dispozície prípravovne stravy a výmeny a doplnenia pôvodného gastro zariadenia za nové. Inštalácie TZB budú v tejto časti taktiež nové. Úpravy existujúceho kultúrneho domu sa riešia v jednoduchom a účelnom dizajne. Farba okien po výmene (biela farba) decentne doladí exitujúcu fasádu svetlej farby a hnedého keramického obkladu. Úprava dispozície hygienického zázemia a prípravovne stravy zlepší priestorové vzťahy a samotnú prevádzku. Nové zariaďovacie predmety a povrchové úpravy dodajú priestorom moderný charakter. Technologický časť návrhu novej kuchyne a technologického zariadenia je dotvorená v zmysle platných právnych predpisov pre zriaďovanie prevádzok spoločného stravovania, aby nedochádzalo ku kríženiu pracovných a manipulačných trás polotovarov a surovín a má za úlohu vydať do 300 jedál denne. Prevádzka kuchyne je zabezpečená dostatočnými množstvami pracovných plôch a drezových stolov s prívodmi teplej a studenej vody, pre každý prípravný proces. Prevádzka bude zabezpečená sanitačnými umývadlami na ruky pre personál kuchyne s bezdotykovým ovládaním batérií s možnosťou umytia rúk umývacím prípravkom na ruky, osušením a košom na použité utierky. Prevádzka má vytvorené separátne sociálne zariadenia a priestory šatní. Prevádzka musí mať vytvorený samostatný sklad odpadov s priamym východom na zásobovaciu rampu. V prevádzke sa nebude vykonávať cukrárenská príprava, a nebude sa strava exportovať mimo objekt. Prevádzka musí byť napojená na kanalizáciu na odvádzanie odpadných vôd s možnosťou vyvážať odpady s vylúčením rizika kontaminácie potravín, produktov aj prevádzok kuchyne. Prevádzka kuchyne musí mať odlučovač tukov (lapol) a musí byť umiestnený mimo priestory, kde sa manipuluje s potravinami a produktami. Odpadové látky z celej prevádzky je možné rozdeliť nasledovne: - odpadky tuhé z výdaja stravy, - odpadky tuhé z prípravovní, - odťah pár z prípravovní a umyvární riadu, Odťah pár v prípravovni bude zabezpečený veľkoplošnými nerezovými odsávačmi pár, vybaveným tukovými filtrami a samostatným osvetlením - musia zabezpečiť 15-25 násobnú výmenu vzduchu. Samotné ovládanie je zabezpečené plynulou reguláciou intenzity odsávania podľa potrieb prevádzky. Odpadové látky z výdaja stravy budú počas prevádzky výdaja uskladňované v plne uzatvárateľných pojazdných nerezových nádobách a ukončení výdaja budú premiestnené do priestoru skladu odpadov, kde bude následná denná expedícia odpadov podľa špecifikácie prevádzkovateľa. Podlaha v kuchyni a všetkých ostatných k nej prislúchajúcich prevádzkach vrátane výdaja stravy a umývania stolového riadu musí byť riešená ako protišmyková dlažba z dôvodu možnej zvýšenej koncentrácie vody na podlahách. Čím sa má zabrániť možnému vzniku úrazu personálu kuchyne. Priestor kuchyne a jej prípravovní má byť zabezpečený dobre umývateľným obkladom do výšky minimálne h = 1800 mm. Skladové priestory na odpad s chladiacimi boxami musia byť zabezpečené podlahovými vpusťami s protizápachovou uzávierkou. Steny a stropy, podhľady aj prípadné závesné zariadenia musia byť konštruované a prevedené tak, aby nedochádzalo ku kondenzácii pár, k nadmernému usadzovaniu prachu, ku vznikom plesní, odpadávaniu omietky, odlučovaniu častí a musia byť dobre umývateľné. Dvere musia byť hladké, ľahko čistiteľné a musia mať dezinfikovateľný povrch. Použiť odolné, hladké a nenasákavé materiály. Konštrukcia okien musí minimalizovať usádzanie nečistôt.

Doplňujúce informácie

Zmluva o dielo nadobudne platnosť po podpise oboma zmluvnými stranami a účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí dotácie či finančného grantu medzi príslušným poskytovateľom pomoci a príjemcom pomoci, ktorým Obec Mierovo, Mierovo č. 59, 930 41 Mierovo, IČO: 00305596, a to na základe jej podanej žiadosti a zároveň po splnení druhej odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že príslušný poskytovateľ pomoci odsúhlasí celý proces verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ v zmysle § 34, ods.17 ZoVO určil osobitné podmienky plnenia zmluvy (tzv. doložka plnenia zmluvy), týkajúce sa sociálnych hľadísk. Súvisí s plnením predmetnej zákazky a je v súlade s legislatívou EÚ a SR. Podmienka je stanovená pri dodržaní podmienky nediskriminácie, rovnakého zaobchádzania a transparentnosti. Uchádzači sa pri predložení svojich ponúk zaviažu v prípade získania zákazky tieto podmienky plniť. Osobitné podmienky zmluvy sú uvedené v návrhu Zmluvy o dielo. Zhotoviteľ sa zaviaže, že v prípade, ak ako dodávateľ predmetnej zákazky bude potrebovať navýšiť svoje kapacity pre realizáciu predmetnej zákazky, v takomto prípade zamestná na realizáciu predmetnej aktivity osoby dlhodobo nezamestnané v mieste realizácie predmetnej zákazky (obec, okres, VÚC). Forma zamestnania týchto osôb nie je určená. V prípade, že zhotoviteľ realizuje predmetnú zákazku v obci z Atlasu rómskych komunít 2013, sa zhotoviteľ zaviaže, že požiadavku na uplatnenie sociálneho aspektu uvedenú vyššie, bude podľa Partnerskej dohody SR na roky 2014 - 2020 uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych komunít (ďalej len MRK), t.j. pri zákazkách realizovaných v obciach z Atlasu rómskych komunít 2013, bude sociálne hľadisko uplatňovať vo vzťahu k inklúzii MRK. Atlas rómskych komunít 2013 (http://www.minv.sk/?atlas_2013).