Predmetom obstarávania sú služby návrhu a implementácie systému ePeňaženka. Rámcové náklady na dielo budú obsahovať: -náklady na služby návrhu a implementácie kompletného technického riešenia, -náklady na programátorské práce, -náklady na zaškolenie zamestnancov objednávateľa, -náklady na záručný servis na minimálne 6 mesiacov.
Predmetné verejné obstarávanie je: d) žiadne z uvedených Komunikácia a výmena informácií v tomto postupe sa uskutočňuje prostredníctvom informačného systému eZAKAZKY, ktorý je dostupný na https://www.ezakazky.sk/index.cfm? (ďalej len elektronická platforma). Ponuku doručte v lehote na predkladanie ponúk do elektronického systému www.ezakazky.sk do zákazky Služby návrhu a implementácie systému ePeňaženka. Dokumenty k ponuke vložte do systému v záložke Ponuka. V elektronickom systéme vyplňte Návrh na plnenie kritérií. Pre odoslanie kliknite na Odoslať ponuku.