Vyhlásené obstarávanie

Služby návrhu a implementácie systému ePeňaženka


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
99 990,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72226000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
27. Máj 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
6. Jún 2022
Dátum otvárania ponúk:
6. Jún 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom obstarávania sú služby návrhu a implementácie systému ePeňaženka. Rámcové náklady na dielo budú obsahovať: -náklady na služby návrhu a implementácie kompletného technického riešenia, -náklady na programátorské práce, -náklady na zaškolenie zamestnancov objednávateľa, -náklady na záručný servis na minimálne 6 mesiacov.

Doplňujúce informácie

Predmetné verejné obstarávanie je: d) žiadne z uvedených Komunikácia a výmena informácií v tomto postupe sa uskutočňuje prostredníctvom informačného systému eZAKAZKY, ktorý je dostupný na https://www.ezakazky.sk/index.cfm? (ďalej len elektronická platforma). Ponuku doručte v lehote na predkladanie ponúk do elektronického systému www.ezakazky.sk do zákazky Služby návrhu a implementácie systému ePeňaženka. Dokumenty k ponuke vložte do systému v záložke Ponuka. V elektronickom systéme vyplňte Návrh na plnenie kritérií. Pre odoslanie kliknite na Odoslať ponuku.