Vyhlásené obstarávanie

Univerzálny telemedicínsky systém pre kardiologické ambulancie


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 442 090,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72222300-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Užšia súťaž
Dátum vyhlásenia:
18. Máj 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
14. Jún 2022
Dátum otvárania ponúk:
14. Jún 2022
Ponuka musí platiť do:
30. Apríl 2023
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 180

Výsledky

Univerzálny telemedicínsky systém pre kardiologické ambulancie

Opis obstarávania

Zámerom projektu je vývoj univerzálneho telemedicínskeho systému pre kardiologické ambulancie, schopného zabezpečovať zber, spracovanie a asistované vyhodnocovanie dát z rôznorodých zariadení medicínskeho charakteru pre po potreby zdravotníckeho personálu. Systém Kardiologického Podporného Rozhodovacieho Systému automaticky identifikuje po prípadnej dátovej kalibrácii algoritmicky a predikčne označí potenciálne anomálie, podozrivé a kritické namerané hodnoty stavu pacienta, alebo ochorenia. Tieto výsledky budú využité pri následnej diagnostike lekárom, alebo pri automatizovanom spracovaní a vyhodnocovaní systémom, pričom sa využijú prvky strojového učenia, umelej inteligencie a kognitívnych služieb. Vybrané medicínske zariadenia sú schopné zaznamenávať biologické funkcie pacienta, zabezpečovať meranie, zber a odosielanie údajov do telemedicínskeho systému pre ich ďalšie spracovanie a asistované vyhodnocovanie na základe moderných štandardov a medicínskych postupov WHO, do odborných výstupov pre zdravotnícky personál, najmä pre lekárov. Systém umožní lekárom komunikovať s inými lekármi prostredníctvom konzílií online a v neposlednom rade komunikovať s pacientom cez video konferencie, chat a dotazníky prostredníctvom Pacientskeho portálu. Systém bude spĺňať moderné technologické a architektonické štandardy, bude disponovať moderným a responzívnym grafickým rozhraním pre používateľa a bude prevádzkovateľný v CLOUDe. Systém bude postavený prevažne na openSource a lightweight technológiách rešpektujúc mikroservisnú architektúru. Podrobnejšie informácie sú uvedené v časti v časti B.1 - Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov a v časti B.3 Obchodné podmienky (t. j. Zmluva o dielo/ Licenčná zmluva).. Zámerom projektu je vývoj univerzálneho telemedicínskeho systému pre kardiologické ambulancie, schopného zabezpečovať zber, spracovanie a asistované vyhodnocovanie dát z rôznorodých zariadení medicínskeho charakteru pre po potreby zdravotníckeho personálu. Systém Kardiologického Podporného Rozhodovacieho Systému automaticky identifikuje po prípadnej dátovej kalibrácii algoritmicky a predikčne označí potenciálne anomálie, podozrivé a kritické namerané hodnoty stavu pacienta, alebo ochorenia. Tieto výsledky budú využité pri následnej diagnostike lekárom, alebo pri automatizovanom spracovaní a vyhodnocovaní systémom, pričom sa využijú prvky strojového učenia, umelej inteligencie a kognitívnych služieb. Vybrané medicínske zariadenia sú schopné zaznamenávať biologické funkcie pacienta, zabezpečovať meranie, zber a odosielanie údajov do telemedicínskeho systému pre ich ďalšie spracovanie a asistované vyhodnocovanie na základe moderných štandardov a medicínskych postupov WHO, do odborných výstupov pre zdravotnícky personál, najmä pre lekárov. Systém umožní lekárom komunikovať s inými lekármi prostredníctvom konzílií online a v neposlednom rade komunikovať s pacientom cez video konferencie, chat a dotazníky prostredníctvom Pacientskeho portálu. Systém bude spĺňať moderné technologické a architektonické štandardy, bude disponovať moderným a responzívnym grafickým rozhraním pre používateľa a bude prevádzkovateľný v CLOUDe. Systém bude postavený prevažne na openSource a lightweight technológiách rešpektujúc mikroservisnú architektúru. Podrobnejšie informácie sú uvedené v časti v časti B.1 - Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov a v časti B.3 Obchodné podmienky (t. j. Zmluva o dielo/ Licenčná zmluva).

Doplňujúce informácie

1. Elektronická aukcia sa nepoužije. 2. Verejný obstarávateľ v zákazke uplatňuje plne elektronickú komunikáciu prostredníctvom informačného systému JOSEPHINE a využitím všetkých jeho funkcionalít. Záujemca predkladá ponuku elektronicky v IS JOSEPHINE. Podrobné informácie o IS JOSEPHINE určených pre prácu záujemcu/uchádzača s týmto systémom nájdete na https://josephine.proebiz.com/sk/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. 3. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle §48 ZVO. 4. Doručovanie podaní-v IS JOSEPHINE sa za okamih doručenia považuje odoslanie danej informácie (žiadosti, ponuky, návrhu a iné). Tento údaj je uvedený v dátume podania príslušného dokumentu. Dátum odoslania = dátum doručenia. 5. Ak uchádzač použije JED, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om. Uchádzač je následne povinný doručiť doklady verejnému obstarávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. V prípade, ak uchádzač nepredloží doklady, ktoré boli nahradené JED-om v lehote stanovenej verejným obstarávateľom, verejný obstarávateľ uchádzača vylúči z verejného obstarávania. 6. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre jedného člena skupiny dodávateľov, ktorý bude oprávnený na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a na uskutočňovanie všetkých právnych úkonov týkajúcich sa ponuky, ktorú táto skupina dodávateľov predloží do verejného obstarávania a účasti tejto skupiny dodávateľov vo verejnom obstarávaní. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov. 7. Zábezpeka sa vyžaduje 70 000,00 EUR. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch. 8. Nejedná sa o zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 9. V zmysle § 11 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora34) alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a ktorého konečným užívateľom výhod zapísaným v registri partnerov verejného sektora je niektorá z osôb podľa § 11 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní a uchádzačom, ktorého subdodávateľ a subdodávateľ podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, majú v registri partnerov verejného sektora zapísaného konečného užívateľa výhod, ktorým je osoba podľa § 11 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní.