Vyhlásené obstarávanie

Prevádzkové kontroly vybraných zariadení


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 133 325,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71632000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
14. Apríl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
12. Máj 2022
Dátum otvárania ponúk:
12. Máj 2022
Ponuka musí platiť do:
31. August 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční podľa § 52 ods. 1 Zákona o verejnom obstarávaní. Komisia na vyhodnotenie ponúk zriadená podľa § 51 Zákona o verejnom obstarávaní zabezpečuje otváranie ponúk prostredníctvom on-line sprístupnenia ponúk uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie v lehote na predkladanie ponúk. Bližšie informácie sú uvedené v bode 22 Súťažných podkladov.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

V intervale:
1. September 2022 až 30. Jún 2025

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie výkonu prevádzkových kontrol na vybraných zariadeniach v technologických objektoch v nasledovnom rozsahu : 1. Plánované prevádzkové kontroly vybraných zariadení a kontroly nádrží s nebezpečnými látkami. 2. Neplánované prevádzkové kontroly vybraných zariadení a kontroly nádrží s nebezpečnými látkami, vrátane výkonu jednotlivých typov skúšok podľa STN EN ISO 9712. 3. Príprava vybraných zariadení na výkon prevádzkových kontrol. 4. Vypracovanie a aktualizácia plánov kvality 5. Výkon skúšok prežarovaním (RT) v zmysle STN EN 9712 6. Ostatné činnosti a spotrebný materiál/ náhradné diely. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.. Zabezpečenie výkonu prevádzkových kontrol na vybraných zariadeniach v technologických objektoch v nasledovnom rozsahu : 1. Plánované prevádzkové kontroly vybraných zariadení a kontroly nádrží s nebezpečnými látkami. 2. Neplánované prevádzkové kontroly vybraných zariadení a kontroly nádrží s nebezpečnými látkami, vrátane výkonu jednotlivých typov skúšok podľa STN EN ISO 9712. 3. Príprava vybraných zariadení na výkon prevádzkových kontrol. 4. Vypracovanie a aktualizácia plánov kvality 5. Výkon skúšok prežarovaním (RT) v zmysle STN EN 9712 6. Ostatné činnosti a spotrebný materiál/ náhradné diely. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

a) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Ak uchádzač v lehote na predkladanie ponúk predloží viac ponúk, verejný obstarávateľ prihliada len na ponuku, ktorá bola predložená ako posledná a na ostatné ponuky hľadí rovnako ako na ponuky, ktoré boli predložené po lehote na predkladanie ponúk. Ak uchádzač je v tom istom postupe zadávania zákazky aj členom skupiny, ktorá predkladá ponuku na predmet zákazky, tak verejný obstarávateľ preskúma kolúziu vo verejnom obstarávaní v danej súvislosti a na základe výsledkov tohto preskúmania môže vylúčiť uchádzača, ktorý je súčasne aj členom skupiny dodávateľov. b) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom, prípadne v českom jazyku. c) Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. d) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez IS EVO. Na účasť v súťaži je potrebné postupovať podľa pokynov, príručiek a videonávodv IS EVO zverejnených na web stránke ÚVO, v časti Viac o IS EVO (https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html ), ktoré je potrebné poznať a ďalej v zmysle usmernení v Súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné cez Profil verejného obstarávateľa vo verejnej zóne zákazky na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/438726. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom IS EVO. Súťažné podklady sa nezasielajú. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení. e) Ak vo vyhlásení verejného obstarávania alebo v ostatnej súťažnej dokumentácii existuje odkaz na národnú legislatívu, má sa za to, že vždy platí aj ekvivalentný právny predpis podľa európskeho práva, ak to nie je jednoznačne vylúčené. f) Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 22 000,- EUR. g) Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy. h) Verejné obstarávanie sa bude realizovať ako tzv. super reverzný postup v súlade s § 66 ods. 7 Zákona o verejnom obstarávaní, kedy vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. i) Lehota na poskytnutie súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy je v súlade s § 56 ods. 12 Zákona o verejnom obstarávaní 15 pracovných dní, bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch. j) Predmetná zákazka spĺňa atribúty sociálneho aspektu vo verejnom obstarávaní v zmysle dokumentu ÚVO "Výber z metodických usmernení k sociálnemu aspektu", Júl 2020, uplatnením zmluvnej podmienky podporujúcej dôstojné pracovné podmienky - bod 5.14 zmluvy.