Predmetom zákazky je komplexné poskytovanie služieb pri údržbe zelene, čistení a zimnej údržbe ciest, chodníkov a ostatných plôch v areáli FNsP J.A.Reimana Prešov, podľa špecifikácie uvedenej v príslušnej časti predmetu zákazky. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch..
1. Komunikácia súvisiaca s vyžiadaním súťažných podkladov, s vysvetlením požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie, sa uskutoční prostredníctvom pošty, faxom, elektronicky alebo osobne. Akákoľvek informácia podľa tohto bodu, doručovaná prostredníctvom elektronickej pošty (e-mail) sa považuje za doručenú druhej strane dňom, kedy strana, ktorá prijala e-mail od odosielajúcej strany, potvrdila jeho prijatie odoslaním potvrdzujúceho e-mailu odosielajúcej strane. Prijímajúca strana je povinná doručiť odosielajúcej strane potvrdenie o prijatí e-mailu do 48 hodín, inak sa bude takýto e-mail považovať za nedoručený. 2. Lehota na doručenie žiadosti o vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch do 03.02.2015, na adresu uvedenú v bode I.1) tejto výzvy. 3.Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom počas celého trvania tejto verejnej súťaže priebežne sledovať webovú stránku Úradu pre verejné obstarávanie, časť PROFIL VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA, adresa:http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/1369. 4. Obhliadka miesta poskytovania predmetu zákazky sa uskutoční v dňoch 22.01.2015 o 13.00 hod. a 28.01.2015 o 13.00 hod. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 5. Lehota viazanosti ponúk je stanovená do 31.08.2015. 6. Pracovný čas verejného obstarávateľa je od 7:00 do 15:00 h.