Vyhlásené obstarávanie

Elektricky polohovateľné lôžka - 100ks


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
241 450,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33192120-9
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
29. Marec 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
29. Apríl 2022
Dátum otvárania ponúk:
29. Apríl 2022
Ponuka musí platiť do:
30. December 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk bude v súlade § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné t.j. vykonané bez účasti uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 3

Výsledky

Elektricky polohovateľné lôžka - 100ks

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie do NsP Považská Bystrica 100 ks elektricky polohovateľných lôžok . Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky je dodanie do NsP Považská Bystrica 100 ks elektricky polohovateľných lôžok vrátane dopravy na miesto dodania, vyloženia v mieste plnenia, montáž a inštalácia predmetu zákazky a všetkých potrebných častí k úspešnej inštalácii a uvedenie do prevádzky, konfigurácia predmetu zákazky, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti predmetu zákazky, protokolárne odovzdanie, odborné zaškolenie poverených zamestnancov verejného obstarávateľa ohľadne obsluhy predmetu zákazky, vrátane inštruktáže pre rutinnú prevádzku a údržbu, odovzdanie dokladov potrebných na užívanie predmetu zákazky, vykonanie všetkých ostatných činností nevyhnutých pre riadnu prevádzku predmetu zákazky, poskytovanie služieb záručného servisu počas záručnej doby vrátane pravidelných bezpečnostných, technických a elektrických kontrol podľa odporúčaní výrobcu a platnej legislatívy v SR. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Súťažné podklady a prípadné vysvetlenie alebo doplnenie súťažných podkladov alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie budú verejným obstarávateľom zverejnené ako elektronické dokumentyv systém Josephine https://josephine.proebiz.com/sk/promoter/tender/19361/general 2. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. Záujemca/uchádzač je povinný predkladať obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom systému Josephine, kontaktná osoba:Daniela Máčková, +421 424304491, mackova@nemocnicapb.sk . 3. Pravidlá pre doručovanie zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme Josephine považuje okamih jej odoslania v systéme Josephine a to v súlade s funkcionalitou systému. 4. Všetky nevyhnutné informácie, verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. 5. Neobmedzený a plný priamy prístup k súťažným podkladom je na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ 6. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, a nie je obstarávanie inovácií. 7. V prípade, ak uchádzač predbežne nahrádza doklady JED-om, verejný obstarávateľ umožňuje v časti IV. JEDu vyplniť oddiel tzv. globálny údaj pre všetky podmienky účasti, bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV.JEDu. 8.Verejný obstarávateľ nemá oprávnenie získavať údaje podľa § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Úrad pre verejné obstarávanie zverejnil Všeobecné metodické usmernenie č.11/2019 k preukazovaniu novelizovanej podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. b) a c) zákona. V zmysle uvedeného v prípade, ak hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov (ZHS) podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 1.12. 2019 nebude mať v čase preverovania splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b) a c) zákona vykonanú aktualizáciu v ZHS, verejný obstarávateľ z dôvodu, že nemá oprávnenie získavať údaje z informačných systémov verejnej správy, bude doplnenie príslušného dokladu požadovať od uchádzača (zapísaného v ZHS). 9.Verejný obstarávateľ zruší verejné obstarávanie alebo jeho časť, ak bude splnená niektorá z podmienok uvedených v § 57 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a môže zrušiť verejné obstarávanie alebo jeho časť za okolností podľa § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ môže zrušiť verejné obstarávanie alebo jeho časť aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, ak sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, najmä ak sa zistilo porušenie tohto zákona, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, ak nebolo predložených viac ako dve ponuky alebo ak navrhované ceny v predložených ponukách sú vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky.