Vyhlásené obstarávanie

Dodávka kamier vrátane riadiaceho a zálohovacieho systému


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Partizánske
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
66 600,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
35125300-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
27. August 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
16. September 2014
Dátum otvárania ponúk:
16. September 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Mestský úrad Partizánske, Námestie SNP 212/4, 958 01 Partizánske prízemie, Malá zasadačka Mestského úradu v Partizánskom
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Dodávka kamier podľa špecifikácie kamier pre jednotlivé miesta. Inštalácia kamier, v niektorých miestach vrátane pripojenia k elektrickej sieti a zabezpečenia revíznych správ. Pri inštalácii je potrebné odrušiť snímanie súkromných priestorov. Dodávka hardware pre prevádzku systému a jeho zálohovanie v zmysle požiadaviek legislatívy. Dodávka softwaru pre obsluhu kamier požiadavka na software je, aby bol užívateľsky priateľský a aby sa dal rozširovať, pričom cena dodávky musí obsahovať aj orientačnú cenu rozšírenia systému. Pri inštalácii je potrebné odrušiť snímanie súkromných priestorov. Sprevádzkovanie prenosu obrazu a ovládania kamier v centrále systému, nastavenie automatických procesov. Dodávateľ je povinný zaškoliť obsluhu kamerového systému a byť nápomocný pri riešení nezrovnalostí a problémov promptne pri požiadaní obstarávateľa. Servis bude vykonávaný ročne a podľa ustanovenia § 560 a § 563 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, pričom pri reklamácii sa bude postupovať podľa zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa. Rýchlosť servisného zásahu je určená nasledovne: najneskôr do 5 hodín, ak bude porucha nahlásená do 14.00 hod., najneskôr do 24 hod. ak bude porucha nahlásená po 14.00 hod.. Zároveň je dodávateľ povinný disponovať náhradnou kamerou v prípade nevyhnutnosti výmeny. Termín dodávky najneskôr do 8 týždňov od vyzvania obstarávateľom. Presná špecifikácia predmetu zákazky je neoddeliteľnou súčasťou súťažných podkladov časť.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.