Vyhlásené obstarávanie

Servis, opravy a údržba motorových vozidiel


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Geodetický a kartografický ústav Bratislava
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
208 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50100000-6
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
14. Apríl 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
3. Máj 2016
Dátum otvárania ponúk:
3. Máj 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
PP & P Co., s.r.o., Záhradnícka 36, 821 08 Bratislava, 4.poschodie - zasadačka. Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné". Uvedená lehota sa týka otvárania častí ponúk s označením "Ostatné", ktoré je neverejné a ktoré sa uskutoční v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Neverejné otváranie časti ponúk označenej ako "Kritéria" sa uskutoční v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní a v lehote podľa zákona o verejnom obstarávaní. Podľa § 100 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné a zápisnica sa neodosiela.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 20 % Pravidelná prehliadka 2 - autorizovaný, príp. neautorizovaný servis (vozidlá, u ktorých skončila záručná lehota a pre vozidlá v záručnej lehote) úžitkových motorových vozidiel
  • 20 % Pravidelná prehliadka 1 - autorizovaný, príp. neautorizovaný servis (vozidlá, u ktorých skončila záručná lehota a pre vozidlá v záručnej lehote) osobných motorových vozidiel
  • 20 % Cena za zabezpečenie pravidelných STK a EK úžitkových motorových vozidiel
  • 20 % Cena za zabezpečenie pravidelných STK a EK osobných motorových vozidiel
  • 10 % Cena za klampiarske a lakovacie práce
  • 5 % Cena za mechanické a elektrikárske služby (vozidlá po záručnej lehote)
  • 5 % Cena za mechanické a elektrikárske služby (vozidlá v záručnej lehote, resp. nové vozidlá)

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je servis, oprava a údržba motorových vozidiel. Zabezpečenie pravidelných a nepravidelných servisných úkonov na služobných motorových vozidlách v autorizovanom prípadne neautorizovanom servise vozidiel, u ktorých skončila záručná lehota a pravidelné prehliadky len v autorizovanom servise vozidiel v záručnej lehote resp. nových vozidiel, ako aj bežné opravy, vrátane opráv pri poistných udalostiach. Výsledkom zadávania tejto zákazky bude uzatvorenie rámcovej dohody s viacerými uchádzačmi. Predpokladaný počet účastníkov rámcovej dohody: 3.

Doplňujúce informácie

1) Podľa § 5 ods. 13 zákona o verejnom obstarávaní ak verejný obstarávateľ nevie určiť predpokladanú hodnotu zákazky, najmä ak ide o opakované plnenia bez povinnosti verejného obstarávateľa odobrať konkrétny rozsah plnenia, nemusí byť predpokladaná hodnota zákazky vyjadrená konkrétnym číslom a postačí uviesť, ktorý limit podľa § 4 prekračuje; to neplatí, ak verejný obstarávateľ vo väzbe na predpokladanú hodnotu zákazky určuje podmienky účasti vo verejnom obstarávaní. V súlade s § 5 ods. 13 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ uvádza, že predpokladaná hodnota zákazky uvedená v bode II.2.2) je len orientačná, a že pri zadávaní zákazky prekračuje limit podľa § 9 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní a súčasne neprekračuje finančný limit podľa § 4 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, t. j. predpokladaná hodnota je nižšia ako finančný limit ustanovený všeobecne záväzným právnym predpisom, ktorý vydá úrad (nadlimitné zákazky). 2) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 3) Záujemca si súťažné podklady vyžiada na základe písomnej žiadosti. Podmienkou poskytnutia súťažných podkladov je zaplatenie poplatku za vyhotovenie súťažných podkladov v zmysle bodu IV.2.2) tejto Výzvy. V prípade záujmu o osobné prevzatie súťažných podkladov, záujemca si prevezme súťažné podklady na kontaktnom mieste podľa prílohy A.II tejto Výzvy. Úradné hodiny kontaktného miesta sú v pracovných dňoch utorok až štvrtok, od 10.00 do 12.00 a od 13.00 do 14.00 hod. 4) Odovzdávanie podkladov a dorozumievanie (ďalej len informácie) medzi verejným obstarávateľom a záujemcami možno uskutočňovať spôsobom, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu tak, aby bola zaručená pravosť a dôvernosť sprostredkovaných informácií, zásadne písomnou formou. 5) Pri komunikácií elektronickou poštou (e-mailom), alebo faxom (ďalej elektronické prostriedky), ktorými nemožno trvalo zachytiť ich obsah, tieto informácie sa stávajú platnými od momentu prvého doručenia elektronickou formou len v prípade, že sa doručia aj v písomnej listinnej forme poštou alebo osobne. V prípade doručenia informácie elektronickou formou a splnenia podmienky uvedenej v predchádzajúcej vete, sa za doručenie informácie pokladá moment prvého doručenia elektronickou formou. V prípade doručenia e-mailu je pre overenie týchto časových údajov rozhodujúci údaj v prevádzkových záznamoch e-mailového servera verejného obstarávateľa. Za moment doručenia sa pokladá moment doručenia e-mailu verejnému obstarávateľovi. 6) V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu verejného obstarávania. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči verejnému obstarávateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov. 7) Podľa § 18a zákona o verejnom obstarávaní, ak uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe, predloží ich súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Uchádzač predloží jeden originál ponuky a súčasne samostatne pre časť "Ostatné" a samostatne pre časť "Kritériá" na 2 (dvoch) samostatných pamäťových médiách elektronickú kópiu originálu ponuky vo formáte .pdf v jednom súbore, ktorého veľkosť môže byť max. 50 MB za účelom jej zaslania Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 9 ods. 6 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. Ponuka každého uchádzača bude zverejnená v Profile verejného obstarávateľa na webovej stránke / elektronickom úložisku Úradu pre verejné obstarávanie. Uchádzač v predloženej elektronickej kópii originálu ponuky zabezpečí ochranu osobných údajov v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení a údajov, ktoré považuje za dôverné (napr. obchodné tajomstvo) tak, že tieto údaje začierni. Verejný obstarávateľ v súvislosti so zverejnením ponúk uchádzačov v Profile verejného obstarávateľa nenesie zodpovednosť za akékoľvek porušenie práv a povinností, vyplývajúcich zo zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení, ani za akékoľvek porušenie práv a povinností vyplývajúcich z povinnosti uchádzača nakladať s určitými údajmi ako dôvernými. 8) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nevybrať ani jednu zo súťažných ponúk a zrušiť postup zadávania zákazky podľa § 46 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní v prípade, ak všetky ponuky prekročia, alebo najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky (finančný limit podľa § 4 ods. 3 písm. b.1) zákona o verejnom obstarávaní). Verejný obstarávateľ môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, ak sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, najmä ak sa zistilo porušenie tohto zákona, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, alebo ak nebolo predložených viac než dve ponuky. Ak bola predložená len jedna ponuka a verejný obstarávateľ nezrušil použitý postup zadávania zákazky, je povinný zverejniť v profile odôvodnenie, prečo použitý postup nezrušil.