Vyhlásené obstarávanie

Budovanie systémov vyhodnocovania rizík a včasného varovania v obci Dojč


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Dojč
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
111 707,02
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
31620000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
26. Január 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
14. Február 2022
Dátum otvárania ponúk:
14. Február 2022
Ponuka musí platiť do:
31. December 2022
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky s sprístupnením elektronických ponúk v IS EVO.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otvárania, on-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle ZVO.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Budovanie systémov vyhodnocovania rizík a včasného varovania v obci Dojč

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie, inštalácia, oživenie a zaškolenie k dodávke tovarov ktorých výsledkom bude vybudovanie komplexného uceleného varovného a vyrozumievacieho systému, s meraním ovzdušia a zrážok. Systém bude slúžiť na varovanie a vyrozumenie pripravenosti obyvateľov na zvládanie mimoriadnych udalosti ovplyvnených zmenou klímy. Požadovaná záruka na jednotlivé komponenty je 5 rokov. Dodávaný systém musí byť kompatibilný / pripojiteľný s existujúcim systémom SEHIS na regionálnej a národnej úrovni so zložkami krízového riadenia Civilnej ochrany Ministerstva vnútra SR.. Predmetom zákazky je dodanie, inštalácia, oživenie a zaškolenie k dodávke tovarov ktorých výsledkom bude vybudovanie komplexného uceleného varovného a vyrozumievacieho systému, s meraním ovzdušia a zrážok. Systém bude slúžiť na varovanie a vyrozumenie pripravenosti obyvateľov na zvládanie mimoriadnych udalosti ovplyvnených zmenou klímy. Požadovaná záruka na jednotlivé komponenty je 5 rokov. Dodávaný systém musí byť kompatibilný / pripojiteľný s existujúcim systémom SEHIS ( celoštátny varovný a vyrozumievací systém) na regionálnej a národnej úrovni, so zložkami krízového riadenia Civilnej ochrany Ministerstva vnútra SR. Položky technického vybavenia: 1. Elektronická siréna 1200, RDS na CO MV 2. Riadiaca ústredňa sirény RT1 3. Rozhlas. Bezdrôtový koncový bod, hlásič (29 ks) 4. Vysielací pult 5. Rozhlasová ústredňa s anténou 6. Ovládacia jednotka varovného systému 7. Modul GSM/GPRS 8. Modul: ovládanie cez telefón 9. Modul: vyrozumenie na telefón a SMS 10. Modul: prepojenie s meteostanicou 11. Meteostanica - teplota, vlhkosť 12. Anemometer - rýchlosť a smer vetra 13. Zrážkomer 14. Aplikačný softvér 15. PC pre archiváciu a zber dát Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane požiadaviek a špecifikácií jednotlivých tovarov, ktoré sú predmetom zákazky, tvorí časť súťažných podkladov podkladov B1. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny.

Doplňujúce informácie

V zmysle § 112 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania IS EVO. Podrobnejšie informácie ohľadom komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v IS EVO považuje okamih jej odoslania v systéme. Ponuku je potrebné v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predložiť elektronicky a to vložením do IS EVO. Predkladanie ponúk je umožnené iba validovaným hospodársky subjektom ÚVO. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Predmetné verejné obstarávanie vzhľadom na podmienky účasti nie je zelené obstarávanie, obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálny aspekt.