Vyhlásené obstarávanie

„Dodávka zemného plynu pre mesto Dunajská Streda“


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Dunajská Streda
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
210 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
09123000-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
14. Apríl 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
4. Máj 2016
Dátum otvárania ponúk:
4. Máj 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Mestský úrad Dunajská Streda
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zadávanej zákazky je dodávka zemného plynu vrátane prepravy, distribúcie a prevzatia zodpovednosti za odchýlku, v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete za dodržania platných právnych predpisov, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete pre zmluvné obdobie za každé odberné miesto.

Doplňujúce informácie

I napriek povinností, ktoré si bude verejný obstarávateľ plniť pri zverejňovaní informácii a dokumentov v profile VO, verejný obstarávateľ odporúča všetkým uchádzačom/ záujemcom, ktorí si stiahli súťažné podklady a Výzvu z profilu, aby túto skutočnosť oznámili e-mailom na kontaktnú adresu: dagmar.melotikova@gmail.com uvedením kontaktných údajov pre potreby poskytovania vysvetľovania údajom uvedených vo Výzve, Súťažných podkladoch a iné. V prípade, že uchádzač/záujemca nezašle túto informáciu na kontaktný e-mail, verejný obstarávateľ nenesie zodpovednosť za nedoručenie vysvetlenia informácii uvedených vo Výzve a v Súťažných podkladoch a iné. Verejný obstarávateľ ďalej požaduje predloženie dokladov a dokumentov: 1. Vyhlásenie uchádzača, že v prípade víťazstva v zadávanom predmete zákazky bude počas zmluvného vzťahu poskytovať všetky služby spojené s dodávkou predmetu obstarávania s osobitou starostlivosťou, prostredníctvom zodpovednej osoby (Account manager), ktorá bude uvedená v rámcovej dohode, ktorá bude zodpovedná za: a) sprostredkovanie distribučných a ostatných služieb, b) bude objednávateľovi vždy dostupná na vybavovanie požiadaviek mailom, faxom, telefonicky, c) vyžaduje sa individuálny prístup podľa požiadaviek objednávateľa, 2. Čestné vyhlásenie štatutárneho zástupcu uchádzača, že súhlasí s toleranciou objemu spotreby energií medzi predpokladaným množstvom a množstvom skutočne odobranej energie v rozsahu +/- 20%. Režim prenesenej zodpovednosti za odchýlku (zodpovedá Dodávateľ energie vrátane nákladov s tým spojenými a rizikom zvýšenia ceny energie v dôsledku platby za odchýlky) sa viaže na naplánované množstvo energie uvedené v súťažných podkladov. 3. Úradne overené platné povolenie na podnikanie v plynárenskom priemysle s rozsahom podnikania v dodávaní plynu v súlade so zák. č. 251/2012 Z. z. o plynárenstve a o zmene niektorých zákonov, nariadení vlády a súvisiacej legislatívy o splnení podmienok a registrácii pre dodávky plynu a súvisiacich služieb, alebo ekvivalentnými dokladmi a to v origináli alebo úradne osvedčenej fotokópii, že je oprávnený podnikať v plynárenstve podľa platnej legislatívy. 4. Čestné vyhlásenie uchádzača, že má uzatvorenú rámcovú distribučnú Zmluvu o dodávke zemného plynu s prevádzkovateľom distribučnej siete o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy min. na roky 2016 až 2018 vo vymedzenom území (regióne) kde má sídlo verejný obstarávateľ, podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch. Ak distribučnú Zmluvu má uzatvorenú iba pre roky 2016 a 2017, v prehlásení uvedie, že ju uzatvorí aj pre ďalšie roky. 5. Čestné vyhlásenie uchádzača, že má uzatvorenú Zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka trhu s plynom s prevádzkovateľom distribučnej siete na rok 2016 až 2018 s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumu jej uzatvorenia - podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch. Ak takúto Zmluvu má uzatvorenú iba pre roky 2016 a 2017, v prehlásení uvedie, že ju uzatvorí aj pre ďalšie roky. 6.Uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi, písomnú informáciu o sídle Zákazníckeho centra v meste Dunajská Streda. Uchádzač predkladá doklady, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti ako aj iné dokumenty v ponuke ako originály alebo úradne overené kópie ak nie je uvedené inak.