Opravy elektrozariadení a súvisiaceho príslušenstva v objekte č.522 a v objekte č.713
Predmetom zákazky je oprava elektrozariadení a súvisiaceho príslušenstva v objekte č. 522 a v objekte č.713 v JAVYS, a.s. : opravy na rozvádzačoch ATJ1, ATJ2, opravy panelov merania, opravy ochrán 110 kV, opravy na rozvodne 110 kV a podobne. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.. Oprava elektrozariadení a súvisiaceho príslušenstva v objekte č. 522 a v objekte č.713 v JAVYS, a.s. : opravy na rozvádzačoch ATJ1, ATJ2, opravy panelov merania, opravy ochrán 110 kV, opravy na rozvodne 110 kV a podobne. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
a) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. b) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom, prípadne českom jazyku. c) Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. d) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez IS EVO. Na účasť v súťaži je potrebné postupovať podľa pokynov, príručiek a videonávodv IS EVO zverejnených na web stránke ÚVO, v časti Viac o IS EVO (https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html ), ktoré je potrebné poznať a ďalej v zmysle usmernení v Súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné cez Profil verejného obstarávateľa vo verejnej zóne zákazky na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/436425. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom IS EVO. Súťažné podklady sa nezasielajú. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení. e) Ak vo vyhlásení verejného obstarávania alebo v ostatnej súťažnej dokumentácii existuje odkaz na národnú legislatívu, má sa za to, že vždy platí aj ekvivalentný právny predpis podľa európskeho práva, ak to nie je jednoznačne vylúčené. f) Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje. g) Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy. h) Verejné obstarávanie sa bude realizovať ako tzv. super reverzný postup v súlade s § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, kedy vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. i) Lehota na poskytnutie súčinnosti potrebnú na uzavretie zmluvy je v súlade s §56 ods.15 zákona o verejnom obstarávaní 15 pracovných dní, bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. j) Predmetná zákazka spĺňa atribúty sociálneho aspektu vo verejnom obstarávaní v zmysle dokumentu ÚVO "Výber z metodických usmernení k sociálnemu aspektu", Júl 2020, uplatnením zmluvnej podmienky podporujúcej dôstojné pracovné podmienky - bod 5.15 zmluvy. k) Informácia k bodu II.1.6) predmetného oznámenia : Predmet zákazky svojou špecifikáciou neobsahuje žiadne vnútorne logické celky, alebo časti a teda logicky je už nedeliteľný. Rozsah predmetu zákazky je štandardným rozsahom, ktorý komplexne poskytujú relevantní dodávatelia na trhu. Sú tri verejné obstarávania, kde predmetom prvého sú opravy elektrozariadení, predmetom druhého výmena a dodávka ochrán a tretieho opravy elektrozariadení a súvisiaceho príslušenstva v objekte č.522 a v objekte č.713, pričom každá časť verejného obstarávania predstavuje samostatný logický celok a je obstarávaná samostatne.