Vyhlásené obstarávanie

Originálny spotrebný materiál pre tlačiace zariadenia DNS


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
15 000 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30125100-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Užšia súťaž
Dátum vyhlásenia:
4. Január 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
31. Január 2022
Dátum otvárania ponúk:
31. Január 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 36

Výsledky

Originálny spotrebný materiál pre tlačiace zariadenia DNS

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zriadenie dynamického nákupného systému, ktorý bude slúžiť na zadávanie zákaziek na dodávku predovšetkým originálneho spotrebného materiálu pre tlačiace zariadenia, t.j. originálnych tonerov, farbiacich pások, atramentové cartridge (nerepasovaných), optických valcov, odpadových nádob, zapekacích jednotiek, prenosových pásov a tlačových hláv, novovyrobených podľa štandardov výrobcu príslušných zariadení. Predmetom zákaziek môže byť aj poskytovanie súvisiacich služieb, originálneho spotrebného materiálu pre tlačiace zariadenia.. Predmetom zákaziek zadávaných v dynamickom nákupnom systéme (DNS) je dodávka predovšetkým originálneho spotrebného materiálu, ktorý je bežne dostupný na trhu a ktorý je zaradený podľa spoločného slovníka obstarávania (CPV) najmä v rozsahu skupiny 301. Verejný obstarávateľ podľa potreby použije aj iný konkrétny kód CPV zo skupiny 301 alebo inej skupiny podľa CPV na zaradenie tovarov. Predmetom zákaziek môže byť aj poskytovanie súvisiacich služieb. Bližšie informácie o povahe predpokladaných nákupov sú uvedené v súťažných podkladoch. Konkrétny rozsah predmetu zákazky ako aj jeho podrobná špecifikácia vrátane konkrétnych dodacích miest, bude súčasťou jednotlivých výziev v rámci zriadeného DNS, ktoré budú zaslané všetkým zaradeným záujemcom prostredníctvom informačného systému JOSEPHINE.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii so záujemcami / uchádzačmi postupovať v zmysle § 20 zákona prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami / uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. JOSEPHINE je na účely tohto verejného obstarávania softvér pre elektronizáciu zadávania verejných zákaziek. JOSEPHINE je webová aplikácia na doméne https://josephine.proebiz.com. Verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Súťažné podklady a prípadné vysvetlenie alebo doplnenie súťažných podkladov alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní alebo inej sprievodnej dokumentácie budú verejným obstarávateľom zverejnené v systéme JOSEPHINE na adrese: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/16737/summary. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ tieto dokumenty záujemcom nezasiela. Zároveň verejný obstarávateľ v Profile verejného obstarávateľa na stránke Úradu pre verejné obstarávanie http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/239 uverejňuje priamy odkaz na informácie a dokumenty na adrese: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/16737/summary.