Vyhlásené obstarávanie

Informačný systém verejnej správy Elektronická registratúra.


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 141 975,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72222300-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
23. December 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
31. Január 2022
Dátum otvárania ponúk:
31. Január 2022
Ponuka musí platiť do:
30. Jún 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ neumožňuje osobnú účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Otváranie ponúk je zabezpečené výlučne prostredníctvom využitia funkcionality On-line sprístupnenie ponúk uchádzačom, ktorú umožňuje a poskytuje IS EVO. Podrobne v príslušných SP.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 114

Výsledky

Informačný systém verejnej správy Elektronická registratúra.

Opis obstarávania

Predmetom tejto nadlimitnej zákazky na poskytnutie služby je vytvorenie, dodanie a implementácia informačného systému verejnej správy Elektronická registratúra (ďalej len ako Informačný systém eReg), ktorý bude slúžiť na zabezpečenie kompletnej správy listinných a elektronických dokumentov s cieľom IKT prostriedkami kompletne pokryť procesy od prijatia podania, jeho evidencie až po archiváciu spisu. Predmetom zákazky je aj zabezpečenie služieb technickej podpory prevádzky, údržby a rozvoja Informačného systému eReg z dôvodu zabezpečenia jeho riadnej prevádzkyschopnosti a úprav funkcionalít tak, aby mohla byť zabezpečená interoperabilita so všetkými informačnými systémami, s ktorými bude Informačný systém eReg integrovaný. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky v príslušných SP.. Predmetom tejto nadlimitnej zákazky na poskytnutie služby je vytvorenie, dodanie a implementácia informačného systému verejnej správy Elektronická registratúra (ďalej len ako Informačný systém eReg), ktorý bude slúžiť na zabezpečenie kompletnej správy listinných a elektronických dokumentov s cieľom IKT prostriedkami kompletne pokryť procesy od prijatia podania, jeho evidencie až po archiváciu spisu. Predmetom zákazky je aj zabezpečenie služieb technickej podpory prevádzky, údržby a rozvoja Informačného systému eReg z dôvodu zabezpečenia jeho riadnej prevádzkyschopnosti a úprav funkcionalít tak, aby mohla byť zabezpečená interoperabilita so všetkými informačnými systémami, s ktorými bude Informačný systém eReg integrovaný. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky v príslušných súťažných podkladoch, ako aj v návrhu obchodných podmienok - Zmluva o dielo na dodávku softvérového diela; Zmluva o podpore prevádzky, údržbe a rozvoji informačného systému; Zmluva o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností; Sprostredkovateľská zmluva - Zmluva o spracúvaní osobných údajov. Verejný obstarávateľ (objednávateľ) si vyhradzuje právo uplatniť si u úspešného uchádzača (poskytovateľa) právo opcie na predĺženie doby platnosti Zmluvy o podpore prevádzky, údržbe a rozvoji Informačného systému eReg (ďalej len opcia) v cykloch (2 roky + 2 roky + 1 rok), teda spolu najviac o 5 rokov, t. j. verejný obstarávateľ (objednávateľ) je oprávnený využiť opciu aj čiastočne alebo na viackrát. V zmysle uvedeného bola dohodnutá maximálna doba trvania Zmluvy o podpore prevádzky, údržbe a rozvoji informačného systému eReg na 9 rokov za predpokladu využitia opcie verejným obstarávateľom (objednávateľom) v maximálnom možnom rozsahu 5 rokov. Pre odstránenie pochybností platí, že verejný obstarávateľ (objednávateľ) je právo opcie oprávnený využiť a žiadne z ustanovení Zmluvy o podpore prevádzky, údržbe a rozvoji Informačného systému eReg nemožno vykladať tak, že verejný obstarávateľ (objednávateľ) má aj povinnosť právo opcie využiť.

Doplňujúce informácie

Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a hospodárskym subjektom (záujemcom/uchádzačom) sa uskutočňuje písomne v slovenskom jazyku, prostredníctvom elektronických prostriedkov (elektronická komunikácia). Verejný obstarávateľ oznamuje, že toto verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie verzia 18.0 (ďalej len IS EVO), ktorý vedie a sprístupňuje Úrad pre verejné obstarávanie. IS EVO je dostupný na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie na adrese: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html Všetky písomné procesné úkony vo verejnom obstarávaní súvisiace s komunikáciou medzi verejným obstarávateľom a hospodárskym subjektom (záujemcom/uchádzačom) budú uskutočňované elektronicky prostredníctvom IS EVO na adrese: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/435938 Verejný obstarávateľ pri elektronickej komunikácii prostredníctvom IS EVO určil, že moment odoslania informácie sa považuje za moment doručenia informácie adresátovi, t. j. dátum odoslania = dátum doručenia (tzn. doručenie informácie nastáva odoslaním). Skratka zákon o VO v celom texte tohto oznámenia znamená zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ vyžaduje v zmysle § 41 ods. 1 písm. a) a b) zákona o VO, aby a) uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok, b) navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o VO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý ma subdodávateľ plniť. Verejný obstarávateľ vyžaduje v zmysle § 41 ods. 3 zákona o VO, aby úspešný uchádzač v zmluve najneskôr v čase jej uzavretia uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia. Ak uchádzač nevypracoval ponuku sám, uvedie v ponuke osobu, ktorej služby alebo podklady pri jej vypracovaní využil. Údaje podľa prvej vety (predchádzajúcej vety) uchádzač uvedie v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu, sídlo alebo miesto podnikania a identifikačné číslo, ak bolo pridelené. Informácia o vypracovaní ponuky je nevyhnutnou, povinnou obsahovou náležitosťou ponuky. Verejný obstarávateľ zdôrazňuje so zreteľom na ustálenú aplikačnú prax, že nedostatok finančných prostriedkov v rozpočte verejného obstarávateľa predstavuje legitímny objektívny dôvod zrušenia verejného obstarávania (dôvod hodný osobitného zreteľa) v súlade s § 57 ods. 2 zákona o VO. Verejný obstarávateľ zdôrazňuje, že aplikuje podľa § 34 ods. 2 zákona o VO a z dôvodu zaistenia primeranej hospodárskej súťaže dlhšiu dobu ako je doba podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO, t. j. aplikuje na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosť Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúcich päť rokov (namiesto troch rokov) od vyhlásenia verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky na základe jediného kritéria a to kritéria najnižšej ceny v zmysle § 44 ods. 3 písm. c) zákona o VO. Pre odstránenie akýchkoľvek pochybností presný názov kritéria na vyhodnotenie ponúk znie: Najnižšia celková cena v Eur s DPH za predmet zákazky. Návrh uchádzača (cenová ponuka) na plnenie jediného kritéria na vyhodnotenie ponúk Celková cena v Eur s DPH za predmet zákazky predstavuje súčet: 1) Ceny celkom za Dielo v Eur s DPH a 2) Ceny celkom za paušálne a objednávkové služby v Eur s DPH vrátane uplatnenia opcie v 5. a 6. roku, v 7. a 8 roku, a v 9. roku životného cyklu. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.