Vyhlásené obstarávanie

ACCORD – Rekonštrukcia laboratórií


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzita Komenského v Bratislave
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
4 245 835,18
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214610-9
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
24. November 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
21. Január 2022
Dátum otvárania ponúk:
21. Január 2022
Ponuka musí platiť do:
30. Jún 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Z dôvodu použitia elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 14

Výsledky

ACCORD – Rekonštrukcia laboratórií

Opis obstarávania

Rekonštrukčné práce laboratórií sa budú realizovať na fakultách PRIF UK a FMFI UK v areáli Univerzity Komenského v Mlynskej doline v Bratislave. Predmetom zákazky sú stavebné práce na rekonštrukcii jednotlivých laboratórií, vrátane projekčných služieb v súlade so zmluvnými pravidlami Žltej knihy FIDIC systémom naplánuj a postav. Súčasťou predmetu zákazky je realizácia obnovy interiéru jednotlivých laboratórií (o.i. výmena podláh, osvetlenia, rozvodov, vyspravenie stien a stropov) ako aj dodávka laboratórneho zariadenia (laboratórne odsávacie boxy, laboratórne stoly, bezpečnostné skrine a ostatný zabudovaný laboratórny nábytok). Rozsah a minimálna technická a kvalitatívna úroveň rekonštrukcií jednotlivých laboratórií sú definované v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Dodávateľ stavebných prác v súlade so zmluvnými pravidlami Žltej knihy FIDIC dodá dokumentáciu pre realizáciu stavby (DRS) a dokumentáciu skutočného vyhotovenia stavby (DSV).. Rekonštrukčné práce laboratórií sa budú realizovať na fakultách PRIF UK a FMFI UK v areáli Univerzity Komenského v Mlynskej doline v Bratislave. Predmetom zákazky sú stavebné práce na rekonštrukcii jednotlivých laboratórií, vrátane projekčných služieb v súlade so zmluvnými pravidlami Žltej knihy FIDIC systémom naplánuj a postav. Súčasťou predmetu zákazky je realizácia obnovy interiéru jednotlivých laboratórií (o.i. výmena podláh, osvetlenia, rozvodov, vyspravenie stien a stropov) ako aj dodávka laboratórneho zariadenia (laboratórne odsávacie boxy, laboratórne stoly, bezpečnostné skrine a ostatný zabudovaný laboratórny nábytok). Rozsah a minimálna technická a kvalitatívna úroveň rekonštrukcií jednotlivých laboratórií sú definované v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Dodávateľ stavebných prác v súlade so zmluvnými pravidlami Žltej knihy FIDIC dodá dokumentáciu pre realizáciu stavby (DRS) a dokumentáciu skutočného vyhotovenia stavby (DSV).

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania. Komunikácia vrátane doručovania sa realizuje v systéme ERANET. Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme ERANET sa zaregistruje do systému na adrese tenderpro.eranet.sk. Po zaregistrovaní mu bude na ním zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre prihlásenie do systému ERANET za účelom komunikácie s verejným obstarávateľom, preberania zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk v systéme ERANET. Registrovaný uchádzač sa už opakovane neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktoré mu boli doručené pri prvotnej registrácii. Po prihlásení do systému má uchádzač po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. V prípade otázok, resp. žiadosti o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme ERANET cez komunikačné rozhranie v zmysle súťažných podkladov. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú scany originálnych dokladov alebo úradne overených kópii. 3. Verejná súťaž sa realizuje postupom podľa § 66 ods. 7 ZVO. 4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť alebo aj neprijať ponuku úspešného uchádzača v prípade, že financovanie tejto zákazky nebude schválené riadiacim organom. 6. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti je uvedené v súťažných podkladoch. 7. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku na ponuku vo výške 147 500,00 EUR. Podrobné informácie spôsobu zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 8. Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED. 9. Verejný obstarávateľ dôrazne odporúča uchádzačom vykonať obhliadku miesta realizácie stavebných prác, a to za účelom spracovania architektonického návrhu vrátanie kótovania jednotlivých laboratórií s efektívnym a logickým usporiadaním laboratórneho nábytku a odsávacích boxov, so zohľadnením osobitého charakteru pracovných a výskumných činoostí príslušných laboratórií. Uchádzač sa tak môže lepšie oboznámiť s charakterom činností v laboratóriách a získať prehľad o pracovných postupoch v jednotlivých laboratóriách. Vzhľadom na vek budovy, verejný obstarávateľ nedisponuje technickými výkresmi ktoré by mohli byť záväzným podkladom pre vypracovanie projektovej dokumentácie. Je preto potrebné aby si zameranie v potrebnom rozsahu realizoval uchádzač. Výdavky spojené s obhliadkou miesta realizácie prác idú na ťarchu záujemcu. Po vykonaní úvodnej obhliadky, verejný obstarávateľ na základe žiadosti uchádzača, mu sprístupní všetky laboratóriá za účelom zamerania a to na 3 pracovné dni. 10. Úvodná obhliadka miesta stavby sa uskutoční v termínoch: 30.11.2021 o 10:00 hod s miestom stretnutia vo vestibule Prírodovedeckej fakulty Univerzity Komenského v Mlynskej doline a 07.12.2021 o 10:00 hod s miestom stretnutia vo vestibule Prírodovedeckej fakulty Univerzity Komenského v Mlynskej doline