Vyhlásené obstarávanie

Poskytnutie strážnej a bezpečnostnej služby pre potreby ZOO Bratislava


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Zoologická záhrada
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
350 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79713000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
11. November 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
2. December 2021
Dátum otvárania ponúk:
2. December 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Zoo Bratislava, Mlynská Dolina 1A, Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
verejný obstarávateľ v súlade s §52 ods. 3 ZVO je povinný umožniť účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Zúčastnení oprávnení zástupcovia uchádzačov musia dodržať hygienické pravidlá podľa aktuálnych epidemiologických opatrení.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Áno
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Poskytnutie strážnej a bezpečnostnej služby pre potreby ZOO Bratislava

Opis obstarávania

Poskytnutie strážnej a bezpečnostnej služby pre potreby ZOO Bratislava. Predmetom zákazky je zabezpečenie výkonu bezpečnostnej a strážnej služby pri strážení objektov vo vlastníctve verejného obstarávateľa na obdobie od 1.1.2022 do 31.12.2023. Predmetom zákazky je zabezpečenie výkonu bezpečnostnej a strážnej služby pri strážení objektov vo vlastníctve verejného obstarávateľa. Poskytovať službu s odbornou starostlivosťou, v súlade so záujmami objednávateľa tak, aby nedochádzalo k akýmkoľvek škodám na stráženom majetku zo strany tretích osôb alebo z iných dôvodov. Zabezpečenie iných úloh na základe požiadavky objednávateľa, ktoré priamo súvisia s výkonom strážnej služby. 24 hodinová nepretržitá ochrana majetku na verejne prístupnom mieste (hlavná vrátnica) jedným pracovníkom 24 hodinová nepretržitá ochrana majetku na inom než verejne prístupnom mieste (vrátnica do hospodárskeho dvora) jedným pracovníkom Ostatné požiadavky sa nachádzajú v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. VOb vylúči z VO uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom VO s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž - § 40 ods. 6 písm. g) ZVO. 2. Na účely zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy verejný obstarávateľ vyžaduje v rámci poskytnutia súčinnosti podľa § 56 ods. 8 - 11 preukázanie alebo plnenie osobitných zmluvných podmienok (§ 42 ods. 12). 3. Verejné obstarávanie bude realizované v súlade s § 20 ZVO prostredníctvom funkcionality IS EVO ver. 18 vrátane komunikácie, predkladania a vyhodnocovania ponúk. Záujemca/uchádzač postupuje podľa pokynov uvedených v SP a na web stránke UVO https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html. Pre účely komunikácie a výmeny informácií vo VO sa za moment doručenia dôležitých písomností najmä tých, s doručením ktorých ZVO spája plynutie lehôt, považuje deň odoslania takejto písomnosti funkcionalitou IS EVO. 4. Zmluva bude podpísaná s úspešným uchádzačom len za predpokladu splnenia požiadaviek zákona č. 315/2016 Z.z. (zákon o RPVS) 5. Prípadné zadanie zákazky subdodávateľom, podľa návrhu uchádzača v ponuke, bude podľa § 41 ZVO upravené v zmluve, vrátane určenia pravidiel výmeny subdodávateľov. 6. Úspešný uchádzač je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy tak, aby mohla byť uzavretá do 15 pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty podľa ustanovení § 56 ods. 2 až ods. 7 ZVO, ak bol na jej uzavretie písomne vyzvaný. 7. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od doručenia faktúry. VOb neposkytne preddavky. 8. Zmluva nadobudne platnosť podpisom zmluvných strán a účinnosť 1.1.2022. 9. Bližšie informácie sú uvedené v SP.