Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie sťahovacích služieb


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 609 719,69
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
63110000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
10. November 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
13. December 2021
Dátum otvárania ponúk:
13. December 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ prostredníctvom funkcionality EKS na to určenej, umožní účasť na otváraní ponúk prostredníctvom online sprístupnenia ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a určeným spôsobom komunikácie. Podrobné pokyny pre uchádzačov sú uvedené v súťažných podkladoch, bod 25.1 - 25.5.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Výsledky

Zabezpečenie sťahovacích služieb

Opis obstarávania

Predmetom tejto zákazky je zabezpečenie sťahovacích služieb v objektoch a medzi objektmi, v ktorých sídlia útvary Ministerstva vnútra SR, Centrá podpory, prípadne v rámci ďalších objektov.. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 1 súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky.Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 1 súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky.Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 1 súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky.Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 1 súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky.Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 1 súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky.Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 1 súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky.Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 1 súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky.Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 1 súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky.Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 1 súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

1. V rámci tejto verejnej súťaže sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods. 7 druhej vety zákona, teda ak verejný obstarávateľ (VO) nepoužije elektronickú aukciu, môže rozhodnúť, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 2. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje podľa § 20 zákona a v súlade so súťažnými podkladmi (SP). 3. Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti sú prístupné v súlade so zákonom na internetovej adrese https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/2265. Z uvedeného dôvodu VO tieto dokumenty záujemcom nezasiela. 4. VO odporúča uchádzačom počas celého trvania tejto verejnej súťaže priebežne sledovať Elektronickú tabuľu tejto zákazky https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/2265 a tiež webové sídlo Úradu pre verejné obstarávanie, časť Profil verejného obstarávateľa. 5. Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk. 6. Náklady spojené s účasťou v tejto verejnej súťaži znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči VO. 7. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti VO oznámi v súlade s § 48 zákona a v súlade so súťažnými podkladmi. 8. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu rámcovej dohody a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia rámcovej dohody. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom rámcovej dohody uzatvorila a predložila VO zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči VO spoločne a nerozdielne. 9. Úspešný uchádzač pred podpisom Rámcovej dohody príslušnej časti predmetu zákazky bude v rámci poskytnutia riadnej súčinnosti podľa § 56 ods. 8 zákona povinný splniť okrem iných skutočností uvedených v bode 36.4 súťažných podkladov aj povinnosť predložiť podľa bodu 36.4 písm. d) súťažných podkladov úradne overenú kópiu uzatvorenej poistnej zmluvy o poistení zodpovednosti za škody spôsobené podnikaním, minimálne v rozsahu 200.000,- €, platnú počas trvania rámcovej dohody. 10. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani verejné obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.