Vyhlásené obstarávanie

Reštaurátorské práce pri obnove objektov v areáli Bratislavského hradu


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
705 736,43
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45454100-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
8. November 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
6. December 2021
Dátum otvárania ponúk:
6. December 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Kancelária Národnej rady SR Župné námestie 12, 811 03 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Bližšie informácie v súťažných podkladoch.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Reštaurátorské práce pri obnove objektov v areáli Bratislavského hradu

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú reštaurátorské práce pri obnove objektov v areáli Bratislavského hradu. Pri reštaurovaní pôjde prevažne o reštaurátorské, konsolidačné ako aj rekonštrukčné postupy v prevažnej miere/rozsahu na architektonických kamenných článkoch a omietkach v exteriéri a interiéri objektov. Súčasťou zákazky je aj vypracovanie a dodanie dokumentácie vykonaných reštaurátorských prác so špecifikáciami požiadaviek na ďalšiu údržbu zreštaurovaného diela podľa zákona č. 49/2002 Z.z. o ochrane pamiatkového fondu v znení neskorších predpisov. Podrobný opis predmetu zákazky a rozsah prác je daný návrhmi na reštaurovanie a výkazmi výmer.. Predmetom zákazky sú reštaurátorské práce pri obnove objektov v areáli Bratislavského hradu. Pri reštaurovaní pôjde prevažne o reštaurátorské, konsolidačné ako aj rekonštrukčné postupy v prevažnej miere/rozsahu na architektonických kamenných článkoch a omietkach v exteriéri a interiéri objektov. Súčasťou zákazky je aj vypracovanie a dodanie dokumentácie vykonaných reštaurátorských prác so špecifikáciami požiadaviek na ďalšiu údržbu zreštaurovaného diela podľa zákona č. 49/2002 Z.z. o ochrane pamiatkového fondu v znení neskorších predpisov. Podrobný opis predmetu zákazky a rozsah prác je daný návrhmi na reštaurovanie a výkazmi výmer.

Doplňujúce informácie

Komunikácia sa uskutočňuje elektronickou podobou prostredníctvom systému EVO. Podrobné informácie o systéme EVO sú uvedené na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie, vrátane príručiek, videonávodov a podobne - https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html. Plynutie zákonných lehôt v elektronickej komunikácii je odo dňa odoslania/doručenia správy (doručenie nastáva v okamihu odoslania).Uchádzač predloží ponuku elektronicky prostredníctvom systému EVO. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok v súlade s ustanovením § 41 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač je povinný predložiť v ponuke vyhlásenie o podiele zákazky, ktorú má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok. Ak uchádzač nemá v úmysle zadať zákazku alebo jej časť subdodávateľom podľa predchádzajúcej vety, predloží v ponuke vyhlásenie o tejto skutočnosti. Verejný obstarávateľ umožňuje obhliadku miesta uskutočnenia stavebných prác. Kontaktná osoba pre uskutočnenie obhliadky: Ing. arch. Andrej Semanko, andrej.semanko@nrsr.sk, 0917596505, 02/59723803. Podrobné informácie v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 112 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, tzv. superreverz. Po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na hodnotenie ponúk, verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní zvážil vhodnosť rozdelenia zákazky na časti, pričom na základe relevantných dôvodov verejný obstarávateľ zákazku na časti nedelí. Rozdelenie zákazky by mohlo spôsobiť, že jej realizácia sa týmto stane z hľadiska technického a koordinačného zabezpečenia činnosti jednotlivých dodávateľov častí zákazky, ako aj nárokov na rozsiahlejšie zabratie plôch v areáli Bratislavského hradu a to na dočasné zariadenia staveniska pre viacerých dodávateľov, oveľa zložitejšia ako u jedného dodávateľa a mohla by predstavovať riziko komplikácie riadneho plnenia zákazky, ako aj obmedzení v areáli. Reštaurátorské práce je teda je nevyhnutné zabezpečiť jedným dodávateľom, ktorý koordinačne a technicky uskutoční celý predmet zákazky s prihliadnutím na miesto plnenia, ktorým je areál Národnej kultúrnej pamiatky Bratislavský hrad a teda povaha miesta plnenia vyžaduje aj špecifické podmienky na dopravu, skladovanie materiálu a zariadenia staveniska.