Vyhlásené obstarávanie

Rovnošatové súčasti pre určených zamestnancov


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
3 390 746,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
18222000-1
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
3. November 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
28. Január 2022
Dátum otvárania ponúk:
28. Január 2022
Ponuka musí platiť do:
30. Jún 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Účasť uchádzačov, ktorí predložia ponuky v lehote na predkladanie ponúk je z dôvodu konania e-aukcie vylúčená. Otvárania ponúk sa zúčastnia len členovia komisie na vyhodnotenie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Áno
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Rovnošatové súčasti pre určených zamestnancov

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie rovnošatových súčastí (ďalej aj ako uniforma) pre určených zamestnancov obstarávateľa zhotovených podľa obrazovej a technickej špecifikácie predmetu zákazky. Uniformy sú určené na nosenie pre zamestnancov vybraných profesií obstarávateľa pri výkone ich služby v interiéri a exteriéri počas celého roka. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovanej obrazovej a technickej špecifikácie predmetu zákazky, tvorí obsah Prílohy č. 1 k Rámcovej dohode, časť B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je dodanie rovnošatových súčastí (ďalej aj ako uniforma) pre určených zamestnancov obstarávateľa zhotovených podľa obrazovej a technickej špecifikácie predmetu zákazky. Uniformy sú určené na nosenie pre zamestnancov vybraných profesií obstarávateľa pri výkone ich služby v interiéri a exteriéri počas celého roka. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovanej obrazovej a technickej špecifikácie predmetu zákazky, tvorí obsah Prílohy č. 1 k Rámcovej dohode, časť B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

VI.3.1) Verejná súťaž je realizovaná podľa § 91 ZVO v spojení s § 66 ods. 6 ZVO. Obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti podľa § 40 ZVO. Ponuky uchádzačov, ktorí neboli vylúčení, sa vyhodnocujú podľa § 53 ZVO. VI.3.2) Obstarávateľ v zákazke uplatňuje plne elektronickú komunikáciu prostredníctvom informačného systému Úradu pre verejné obstarávanie s názvom IS EVO ver. 18.0. Podrobné informácie o IS EVO ver. 18.0 určených pre prácu záujemcu/uchádzača s týmto systémom nájdete na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html v sekcii PRÍRUČKY a v sekcií VIDEONÁVODY. VI.3.3) Uchádzač predkladá ponuku výhradne elektronickej podobe prostredníctvom IS EVO po prihlásení. VI.3.4) Uchádzač môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom v ods. III.1.1) a III.1.3) tohto oznámenia predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom pre verejné obstarávanie (JED). Uchádzač vyplní časti I. až III. JED-u a oddiel: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti časti IV JED-u bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED-u. Predloha JED-u je dostupná v mieste zverejnenia súťažných podkladov. Bližšie informácie sú uvedené v časti A.2 SP. VI.3.5) Ak záujemca použije JED, obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu VO kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om. Uchádzač je následne povinný doručiť doklady obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. V prípade, ak uchádzač nepredloží doklady, ktoré boli nahradené JED-om v lehote určenej obstarávateľom, obstarávateľ uchádzača vylúči z verejného obstarávania. VI.3.6) Doručovanie podaní-v IS EVO sa za okamih doručenia považuje odoslanie danej informácie (žiadosti,ponuky, návrhu a iné). Tento údaj je uvedený v dátume podania príslušného dokumentu. Dátum odoslania=dátum doručenia. VI.3.7) Obstarávateľ určil na komunikáciu so záujemcami/uchádzačmi v tejto zákazke slovenský a český jazyk, v ktorom musia byť predložené ponuky, žiadosti o vysvetlenie alebo prípadne uplatnené revízne postup. VI.3.8) Obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Súťažné podklady a prípadné vysvetlenie alebo úprava súťažných podkladov alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania alebo k prípadne iným doplňujúcim podkladom budú obstarávateľom zverejnené ako elektronické dokumenty v zodpovedajúcej zákazke na linku http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434460. Časti SP ako aj časti príp. inej poskytnutej sprievodnej dokumentácie, ktoré je potrebné záujemcom vyplniť k predloženiu ponuky, obstarávateľ zverejňuje v súboroch v editovateľných formátoch na linku: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434460. VI.3.9) Nejedná sa o zelené VO, ani o obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.