Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia a modernizácia EPS a HSP v budove Národnej rady Slovenskej republiky.


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
511 998,63
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45312100-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
18. Október 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
8. November 2021
Dátum otvárania ponúk:
8. November 2021
Ponuka musí platiť do:
31. Január 2022
Miesto otvárania ponúk:
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky Župné námestie 12 Zasadacia miestnosť č. 250 811 03 Bratislava Slovenská republika
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť na otváraní zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie. Podrobne v príslušných SP.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Rekonštrukcia a modernizácia EPS a HSP v budove Národnej rady Slovenskej republiky.

Opis obstarávania

Predmetom tejto podlimitnej zákazky na uskutočnenie stavebných prác je rekonštrukcia a modernizácia elektrickej požiarnej signalizácie (ďalej v texte len EPS) a hlasovej signalizácie požiaru (ďalej v texte len HSP) v budove Národnej rady Slovenskej republiky. Predmet zákazky je nevyhnutné uskutočniť v súlade so zákonom č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov, v súlade s vyhláškou Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 94/2004 Z. z., ktorou sa ustanovujú technické požiadavky na protipožiarnu bezpečnosť pri výstavbe a pri užívaní stavieb v znení neskorších predpisov (zmena - 307/2007 Z. z., 225/2012 Z. z. a 334/2018 Z. z.), v súlade s vyhláškou Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 726/2002 Z. z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti elektrickej požiarnej signalizácie, podmienky jej prevádzkovania a zabezpečenia jej pravidelnej kontroly v znení neskorších predpisov, v súlade s vyhláškou Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 121/2002 Z. z. o požiarnej prevencii v znení neskorších predpisov. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky (presný popis a rozsah uskutočnenia stavebných prác a súvisiacich dodávok) je vymedzená projektovou dokumentáciou. Zákazka je rozdelená na 2 samostatné časti.. Predmetom prvej časti zákazky je rekonštrukcia a modernizácia EPS (elektrickej požiarnej signalizácie) v budove NR SR. Podrobne v príslušných súťažných podkladoch, v spracovanej projektovej dokumentácii a v návrhu obchodných podmienok (Návrh Zmluvy o dielo pre prvú časť zákazky).Predmetom druhej časti zákazky je rekonštrukcia a modernizácia HSP (hlasovej signalizácie požiaru) v budove NR SR. Podrobne v príslušných súťažných podkladoch, v spracovanej projektovej dokumentácii a v návrhu obchodných podmienok (Návrh Zmluvy o dielo pre druhú časť zákazky).

Doplňujúce informácie

Skratka "SP" v celom texte znamená súťažné podklady. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a hospodárskym subjektom (záujemcom/uchádzačom) sa uskutočňuje písomne v slovenskom jazyku, prostredníctvom elektronických prostriedkov (elektronická komunikácia). Verejný obstarávateľ oznamuje, že toto verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie verzia 18.0 (ďalej len IS EVO), ktorý vedie a sprístupňuje Úrad pre verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ pri elektronickej komunikácii prostredníctvom IS EVO určil, že moment odoslania informácie sa považuje za moment doručenia informácie adresátovi, t. j. dátum odoslania = dátum doručenia (tzn. doručenie informácie nastáva odoslaním). Verejný obstarávateľ vyžaduje v zmysle § 41 ods. 1 písm. a) zákona o VO, aby uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok. Verejný obstarávateľ vyžaduje v zmysle § 41 ods. 3 zákona o VO, aby úspešný uchádzač v zmluve (Zmluva o dielo) najneskôr v čase jej uzavretia uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia. Ak uchádzač nevypracoval ponuku sám, uvedie v ponuke osobu, ktorej služby alebo podklady pri jej vypracovaní využil. Údaje podľa prvej vety uchádzač uvedie v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu, sídlo alebo miesto podnikania a identifikačné číslo, ak bolo pridelené. Informácia o vypracovaní ponuky je nevyhnutnou, povinnou obsahovou náležitosťou ponuky. Verejný obstarávateľ vylúči podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o VO z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž, ak sa táto podmienka uvedie v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania alebo v oznámení použitom ako výzva na súťaž. Verejný obstarávateľ aplikuje a umožňuje záujemcom obhliadku miesta uskutočnenia stavebných prác - podrobne v príslušných SP. Verejný obstarávateľ zdôrazňuje, že v rámci každej časti zákazky uplatňuje ustanovenie podľa § 112 ods. 6 zákona o VO (druhá veta), t. j. rozšírený reverzný postup. Verejný obstarávateľ nevyžaduje zábezpeku. Všetky písomné, procesné úkony vo verejnom obstarávaní súvisiace s elektronickou komunikáciou medzi verejným obstarávateľom a hospodárskym subjektom (záujemcom/uchádzačom) budú uskutočňované elektronicky prostredníctvom IS EVO na adrese: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/434313 Kritériá na vyhodnotenie ponúk predložených v prvej (1.) časti zákazky: Najnižšia celková cena v Eur s DPH za predmet prvej časti zákazky. Kritériá na vyhodnotenie ponúk predložených v druhej (2.) časti zákazky: Najnižšia celková cena v Eur s DPH za predmet druhej časti zákazky. Otváranie ponúk podlieha v čase súčasnej, pretrvávajúcej situácie spôsobenej šírením pandémie COVID-19 bezpečnostným a hygienickým opatreniam - podrobne v príslušných SP, ktoré musí zástupca uchádzača striktne rešpektovať a dodržiavať. Verejný obstarávateľ z dôvodu pretrvávajúcej situácie obmedzuje možnosť účasti na otváraní ponúk len jednej (1) fyzickej osobe za jedného uchádzača. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené, obstarávanie inovácií. Verejné obstarávanie je zamerané na sociálne aspekty - zníženie administratívnej náročnosti, poskytnutie vzorových dokumentov/dokladov v editovateľnej podobe, minimálna požadovaná úroveň podmienok účasti - prístup malých a stredných podnikateľov, rozdelenie zákazky na samostatné časti.