Vyhlásené obstarávanie

Klimatizácia administratívnych priestorov v budove Nová radnica


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Hlavné mesto SR Bratislava
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
269 081,30
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
42512000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
5. Október 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
3. November 2021
Dátum otvárania ponúk:
3. November 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk bude sprístupnené podľa § 52 ods. 2 ZVO pre všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní osobám, ktoré preukážu, že sú oprávneným zástupcom uchádzača (napr. prostredníctvom plnomocenstva).
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Áno
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 36

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie klimatizovania administratívnej budovy Nová radnica: 2NP TRAKT A, 3NP TRAKT B, 4NP TRAKT B, 5NP TRAKT A, 5NP TRAKT B podľa vypracovanej projektovej štúdie, demontáž a ekologická likvidácia pôvodného klimatizačného systému na 5NP, vykonanie sezónnych profylaktických prehliadok počas 24 mesiacov od odovzdania, vypracovanie a odovzdanie realizačnej dokumentácie predmetu zákazky. Podrobné informácie o predmete zákazky sa nachádzajú v súťažných podkladoch a jej jednotlivých prílohách, ktoré sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov na adrese: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/13637/summary. Zabezpečenie klimatizovania administratívnej budovy Nová radnica - 2NP TRAKT A, 3NP TRAKT B, 4NP TRAKT B, 5NP TRAKT A, 5NP TRAKT B podľa vypracovanej projektovej štúdie spolu s novou elektroinštaláciu a k nej potrebné stavebné práce, vybudovanie sadrokartónových predstien a kastlíkov, pomocné stavebné práce, demontáž a ekologická likvidácia pôvodného klimatizačného systému umiesteného na 5NP v počte 29 kusov vnútorných a vonkajších jednotiek, vykonanie všetkých sezónnych profylaktických prehliadok počas 24 mesiacov od odovzdania. Súčasťou plnenia je aj vypracovanie a odovzdanie realizačnej dokumentácie predmetu zákazky. Podrobné informácie o predmete zákazky sa nachádzajú v súťažných podkladoch a jej jednotlivých prílohách, ktoré sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov na adrese: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/13637/summary

Doplňujúce informácie

1. Pokračovanie textu znenia požiadaviek týkajúce sa osobného postavenia podľa odd. III.1.1) tohto oznámenia: Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa splnenia podmienok účasti osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Uchádzač môže vo verejnom obstarávaní preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia Zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v zmysle § 152 ods. 1 ZVO. Verejný obstarávateľ disponuje prístupom do informačného systému oversi.gov.sk. Uchádzač nie je povinný predkladať doklady v zmysle § 32 ods. 2 písm. b) a písm. c) ZVO, nakoľko si ich vie verejný obstarávateľ overiť. V prípade, ak by verejný obstarávateľ v období vyhodnotenia splnenia podmienok účasti nemal z technických dôvodov na strane prevádzkovateľa portálu www.oversi.gov.sk, možnosť prístupu k týmto údajom, je oprávnený vyžiadať si od uchádzačov originál alebo osvedčenú kópiu príslušného dokladu. 2."ZVO" za rozumie zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 3. Predmetom zákazky je zákazka na dodanie tovaru, poskytnutie služby a uskutočnenie stavebných prác. Jedná sa o zmiešanú zákazku podľa § 30 ods. 1 ZVO, pričom s ohľadom na účel plnenia zmluvy je hlavným predmetom zákazky dodanie tovaru. 4. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: Predmetom zákazky je zabezpečenie chladenia vybraných priestorov budovy Novej radnice verejného obstarávateľa, a to na základe systému chladenia podľa príslušnej projektovej dokumentácie, vrátane pravidelného servisu a údržby. Realizácia predmetu zákazky si bude vyžadovať potrebné stavebné úpravy, elektroinštalačné práce a osadenie vzájomne prepojených vonkajších a vnútorných jednotiek klimatizačných zariadení s požadovaným chladiacim a vykurovacím výkonom. Predmet zákazky tak bude tvoriť jeden funkčný celok, ktorý nie je možné rozdeliť na časti, inak by bol zmarený účel plnenia zmluvy. Rozdelenie zákazky by sa negatívne premietlo v hospodárnosti a efektívnosti obstarávania. S prihliadnutím na vecné, funkčné aj časové väzby charakteru predmetu zákazky, by bolo rozdelenie predmetu zákazky po technickej stránke nelogické, neúčelné a nehospodárne. Nerozdelenie predmetu zákazky na časti je opodstatnené a odôvodnené a nepredstavuje porušenie princípov verejného obstarávania. 5. Verejný obstarávateľ umožňuje obhliadku miesta realizácie predmetu zákazky. Z dôvodu prebiehajúcej rekonštrukcie sociálnych zariadení v objekte Novej radnice, bolo vertikálne potrubie systému CH2 premiestnené. Vzhľadom na uvedené verejný obstarávateľ odporúča záujemcom vykonanie obhliadky. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch. 7. Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ bude povinný mať počas trvania zmluvy na daný predmet zákazky uzatvorenú poistnú zmluvu týkajúcu sa poistenia zodpovednosti za škodu s minimálnou poistnou sumou vo výške 100 000,- EUR (slovom: stotisíc eur). Úspešný uchádzač bude povinný predložiť k nahliadnutiu verejnému obstarávateľovi pri podpise zmluvy kópiu potvrdenia o uzatvorení poistnej zmluvy vydaného poisťovňou, ktoré nebude staršie ako 30 dní. Rovnako bude úspešný uchádzač povinný na požiadanie verejného obstarávateľa preukázať platnosť poistnej zmluvy potvrdením vydaným poisťovňou, ktoré nebude staršie ako 30 dní. 8. V zmysle § 40 ods. 6 písm. g) ZVO obstarávateľ vylúči z tohto verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií bude mať dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 9. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje výhradne prostredníctvom informačného systému Josephine na adrese: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/13637/summary