Zavádzanie systému kvality a vzdelávanie zamestnancov v projekte SMART PSK – kvalitnejšia budúcnosť
Zavádzanie systému kvality a vzdelávanie zamestnancov v projekte SMART PSK – kvalitnejšia budúcnosť
Predmet zákazky je rozdelený na 2 časti: Časť 1: Zabezpečenie zavedenia systému riadenia kvality - CAF Časť 2: Vzdelávanie zamestnacov SMART PSK Bližšie informácie o predmete obidvoch častí zákazky sú súčasťou súťažných podkladov. V rámci projektu Smart PSK - kvalitnejšia budúcnosť má PSK zámer zaviesť systém kvality CAF na vybraných stredných školách. A/ V priebehu realizácie tejto aktivity budú zorganizované: A.1 Okrúhly stôl A.2 Úvodné školenia A.3 Odborné školenia A.3.1 Konsenzus meeting A.3.2 Školenie k akčnému plánu zlepšovania A.3.3 Školenie k Externej spätnej väzbe modelu CAF A.4 Workshop dobrej praxe A.5 Štúdia - Návrh zabezpečenia udržateľnosti implementovaného systému riadenia kvality v organizáciách B/ Výstupom aktivity bude spracovanie a dodanie dokumentácie v rozsahu: B.1 Správa k samohodnotiacej správe B.2 Správa k Akčnému plánu B.3 Štúdia Návrh zabezpečenia udržateľnosti implementovaného systému manažérstva v organizáciách Podrobnejšie informácie k predmetu zákazky sú v Prílohe č. 9 súťažných podkladov.Prostredníctvom systémovo zameraného konceptu vzdelávacích aktivít šitých na mieru potrebám zamestnancov Úradu PSK a v súlade s najnovšími trendami vytvoriť kvalitné podmienky pre vzdelávanie formou stáží, kurzov, tréningov mäkkých zručností, odborných seminárov a konferencií, ktoré budú priamo súvisieť s inovovanými procesmi a politikami v tomto projekte v rámci kompetenčného modelu Prešovského samosprávneho kraja. Cieľom týchto aktivít projektu je posilnenie odborných kapacít PSK a organizácií partnerov pri tvorbe, implementácii a monitorovaní politík verejnej správy a tvorba inštitucionálnych rámcov na spoluprácu s partnermi. Podrobnejšie informácie k predmetu zákazky sú v Prílohe č. 9 súťažných podkladov.
VI.3.1) Použité skratky v tomto oznámení: Zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov(ZVO), Úrad pre verejné obstarávanie (ÚVO), Obchodný register Slovenskej republiky (OR SR), Živnostenský register Slovenskej republiky (ŽR SR), podmienky účasti (PU), Jednotný európsky dokument (JED) súťažné podklady (SP). VI.3.2) Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje elektronickou formou prostredníctvom systému ERANET dostupného na https://psk.eranet.sk (ďalej len "ERANET"). Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa v systéme ERANET. VI.3.3) Súťažné podklady vrátane ich doplnení a vysvetlení sú záujemcom prístupné bezodplatne, neobmedzene, úplným a priamym prístupom na URL adrese https://psk.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/111. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez prihlásenia verejný obstarávateľ nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení nebudú informovaní. Verejný obstarávateľ preto záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému. Komunikácia sa bude uskutočňovať výhradne v slovenskom jazyku prípadne v českom jazyku a to písomnou formou v elektronickej podobe prostredníctvom systému ERANET. Za moment doručenia elektronickej informácie sa považuje moment jej odoslania v systéme ERANET, t.j. moment uloženia elektronickej zásielky v elektronickej schránke jej adresáta v systéme ERANET. VI.3.4) Žiadosť o vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti (ďalej len žiadosť o vysvetlenie): Lehota na doručenie žiadosti o vysvetlenie: Dostatočne vopred pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, tak, aby bolo umožnené verejnému obstarávateľovi poskytnúť vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Spôsob predloženia žiadosti o vysvetlenie a poskytnutia vysvetlenia: Elektronickými prostriedkami v systéme ERANET. VI.3.5) V súlade s § 38 ods. 1 ZVO verejný obstarávateľ uvádza, že uplatňuje podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) ZVO. VI.3.6) Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok. VI.3.7) Verejný obstarávateľ sa na základe § 66 ods. 7 ZVO rozhodol, že že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.. VI.3.10) Verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, nie je zamerané na sociálne aspekty a v časti 1 predmetu zákazky je obstarávaním inovácií.