Vyhlásené obstarávanie

Zvýšenie prevádzkovej efektívnosti energetického hospodárstva Psychiatrickej nemocnice Philippa Pinela


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Psychiatrická nemocnica Philippa Pinela
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 133 986,67
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71314000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
23. September 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
27. Október 2021
Dátum otvárania ponúk:
27. Október 2021
Ponuka musí platiť do:
31. December 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk komisiou bude v zmysle § 52 ods. 2 ZVO verejné.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 192

Výsledky

Zvýšenie prevádzkovej efektívnosti energetického hospodárstva Psychiatrickej nemocnice Philippa Pinela

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zvýšenie prevádzkovej efektívnosti energetického hospodárstva Psychiatrickej nemocnice Philippa Pinela (ďalej aj ako predmet zákazky). Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a jej prílohách.. Verejný obstarávateľ je vlastníkom súboru budov a technických zariadení, ako sú tieto bližšie opísané v príslušných Prílohách Časti B. súťažných podkladov. Predmetom tejto zákazky je súbor opatrení zameraných na zvýšenie prevádzkovej efektívnosti energetického hospodárstva tohto súboru budov a zvýšenie kvality prostredia a faktického stavu budov s cieľom maximalizovať využitie budúcich prevádzkových úspor pri financovaní investície. V rámci predmetu zákazky poskytovateľ: a)analyzuje stav predmetných budov a energetických a iných zariadení (ďalej celkovo energetické hospodárstvo) a spotrebu energie v nich, b)navrhne technické prevedenie opatrení na zníženie prevádzkových nákladov (náklady na energie, osobné náklady, náklady na opravy a údržbu) týchto budov a energetického hospodárstva v nich a vyhotoví všetku potrebnú projektovú a technickú dokumentáciu potrebnú pre realizáciu opatrení pričom pre účely inštalácie plynových a elektrických kuchynských spotrebičov v rozsahu definovanom v Prílohe č. B.2 súťažných podkladov je rozsah tohto opatrenia definovaný poskytnutou projektovou dokumentáciou (Príloha č. B.2); c)tieto opatrenia realizuje a po realizácii opatrení bude dohliadať na prevádzkovanie energetického hospodárstva a vyčísľuje dosiahnuté úspory, d)zaručí sa za úspory dosiahnuté po realizácii opatrení a zabezpečí financovanie celej realizácie predmetu zákazky na základe dosahovaných úspor. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a jej prílohách.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 20 000 EUR (slovom dvadsať tisíc EUR). Zábezpeku je možné zložiť formou zloženia finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa, predložením bankovej záruky alebo predložením poistenia záruky. Podrobnosti o podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 2.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami, postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi, resp. záujemcami, počas celého procesu verejného obstarávania. Komunikácia bude prebiehať v slovenskom jazyku. Ďalšie informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Verejný obstarávateľ záujemcom odporúča vykonať obhliadku miesta realizácie predmetu zákazky.Podrobnosti o obhliadke miesta realizácie predmetu zákazky sú uvedené v bode 14 Časti A. Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 4.Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 5.Verejný obstarávateľ obmedzuje informácie požadované v JED na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie ( Globálny údaj pre všetky podmienky účasti). 6. Predmetné verejné obstarávanie je vzhľadom na technické špecifikácie zeleným obstarávaním. Predmetné verejné obstarávanie nie je vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy obstarávaním inovácií a nie je ani zamerané na sociálne aspekty.