Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia a modernizácia výťahu, Laurinská 7 Bratislava


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Hlavné mesto SR Bratislava
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
62 500,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45313100-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
27. August 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
8. September 2021
Dátum otvárania ponúk:
8. September 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Neuvedené
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rekonštrukcia a modernizácia technicky a morálne zastaraného výťahu v objekte na ul. Laurinská 7 v Bratislave s jeho osadením do jestvujúcej výťahovej šachty a zohľadnením historického charakteru budovy a súčasných zákonných a technických noriem pre revízie výťahov a ich prevádzku, servis, kontroly v medzi revíznom období, všetky legislatívou určené skúšky, vrátane havarijnej služby. Vzhľadom na to, že sa jedná o objekt, ktorý je Národnou kultúrnou pamiatkou, budú predmetom zákazky aj projektantské a inžinierske činnosti pre vypracovanie a prejednanie zámeru obnovy v mene verejného obstarávateľa (so splnomocnením) - realizácia všetkých nevyhnutných úradných úkonov a komunikácie za účelom získania rozhodnutia s kladným stanoviskom od Krajského pamiatkového úradu (KPÚ), prípadne Technickej inšpekcie (TI) a na základe rozhodnutí, odporúčaní KPÚ a TI vypracovanie projektovej dokumentácie od autorizovanej osoby a všetky iné potrebné činnosti v zmysle zákona č. 49/2002 Z. z. v znení neskorších predpisov, samotná realizácia rekonštrukcie a modernizácie výťahu a jeho servis 60 mesiacov od inštalácie výťahu. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade, ak vlastník objektu bude disponovať rozhodnutím o zámere obnovy, Zhotoviteľ sa bude riadiť podľa platného rozhodnutia nadobudnutého vlastníkom. Zhotoviteľ komplexne zastreší všetky požadované činnosti: 1. Inžinierska a projekčná činnosť, samotná rekonštrukcia a modernizácia výťahu, revízie, spustenie do prevádzky- Realizácia diela časť 1 zmluvy o dielo. 2. Servis výťahu 60 mesiacov od inštalácie výťahu-Výkon služieb časť 2 zmluvy o dielo.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.