Vyhlásené obstarávanie

Dodávka interiérového vybavenia pre Nemocnicu Poprad, a.s.


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Nemocnica Poprad a. s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
106 817,30
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33100000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. August 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
7. September 2021
Dátum otvárania ponúk:
7. September 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
E-VO, s.r.o., Budova ROSUM, Bajkalska 19B, 821 01 Bratislava - Ruzinov, 8. poschodie
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otvaranie elektronickych ponuk v systeme EVO je verejne podla § 52 ods. 2 ZVO.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Dodávka interiérového vybavenia pre Nemocnicu Poprad, a.s.

Opis obstarávania

Predmetom zakazky je dodávka interiérového vybavenia pre Nemocnicu Poprad, a.s. Podrobny opis predmetu zakazky je v samostatnych prilohach, ktore verejny obstaravatel poskytuje k sutaznym podkladom.. Predmetom zákazky pre časť číslo jedna je: Dodavka interieroveho vybavenia - gynekologicko- porodnicke oddelenie Podrobny opis predmetu zakazky je v samostatnych prilohach, ktore verejny obstaravatel poskytuje k sutaznym podkladom.Predmetom zákazky pre časť číslo jedna je: Dodavka interieroveho vybavenia - novorodenecke oddelenie Podrobny opis predmetu zakazky je v samostatnych prilohach, ktore verejny obstaravatel poskytuje k sutaznym podkladom.Predmetom zákazky pre časť číslo jedna je: Dodavka interieroveho vybavenia - urgent Podrobny opis predmetu zakazky je v samostatnych prilohach, ktore verejny obstaravatel poskytuje k sutaznym podkladom.

Doplňujúce informácie

1. Komunikacia medzi verejnym obstaravatelom a zaujemcami/uchadzacmi sa uskutocnuje v slovenskom jazyku pisomne v sulade so zakonom o verejnom obstaravani. Zo strany zaujemcu/uchadzaca bude akceptovany aj cesky jazyk. Verejny obstaravatel pri zadavani zakazky stanovuje elektronicku komunikaciu, ktora sa realizuje prostrednictvom systemu elektronickeho verejneho obstaravania (system EVO) - https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. 2. Verejny obstaravatel nesmie uzavriet zmluvu s uchadzacom alebo uchadzacmi, ktori maju povinnost zapisovat sa do registra partnerov verejneho sektora a nie su zapisani v registri partnerov verejneho sektora alebo ktorych subdodavatelia alebo subdodavatelia podla osobitneho predpisu, ktori maju povinnost zapisovat sa do registra partnerov verejneho sektora a nie su zapisani v registri partnerov verejneho sektora. 3. Vsetky naklady a vydavky spojene s pripravou a predlozenim ponuky, dokladov, ktorymi preukazuje splnenie podmienok ucasti a inych dokladov suvisiacich s touto vyzvou, znasa zaujemca/uchadzac bez financneho naroku voci verejnemu obstaravatelovi, a to bez ohladu na vysledok verejneho obstaravania. 4. Uchadzaci predlozia skeny originalov alebo uradne osvedcenych kopii pozadovanych dokladov. Vsetky doklady musia byt platne a odrazat skutocny stav v case, v ktorom sa uchadzac zucastnuje verejnej sutaze. Ak je doklad alebo dokument vyhotoveny v cudzom jazyku, predklada sa spolu s jeho uradnym prekladom do statneho jazyka, to neplati pre ponuky, navrhy, doklady a dokumenty vyhotovene v ceskom jazyku. Ak sa zisti rozdiel v ich obsahu, rozhodujuci je uradny preklad do statneho jazyka. 5. Verejny obstaravatel si vyhradzuje pravo neprijat ani jednu ponuku a neuzavriet zmluvu so ziadnym uchadzacom v pripade, ak ceny v predlozenych ponukach budu vyssie ako predpokladana hodnota zakazky.