Vyhlásené obstarávanie

Poskytovanie služieb podpory, údržby a rozvoja Kontrolného informačného systému NKU SR


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 500 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72250000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
23. August 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
23. September 2021
Dátum otvárania ponúk:
23. September 2021
Ponuka musí platiť do:
31. Marec 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť oprávnení zástupcovia uchádzača. Uchádzač môže byť zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Kritéria nákladov

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 45

Výsledky

Poskytovanie služieb podpory, údržby a rozvoja Kontrolného informačného systému NKU SR

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie podpory, údržby a rozvoja Kontrolórskeho informačného systému Najvyššieho kontrolného úradu Slovenskej republiky.. Predmetom zákazky je poskytovanie pravidelných servisných služieb, t.j. podpory a údržby Kontrolórskeho informačného systému Najvyššieho kontrolného úradu Slovenskej republiky, a -v prípade potreby počas trvania zmluvy - aj rozvoja Kontrolórskeho informačného systému Najvyššieho kontrolného úradu Slovenskej republiky, realizovaného prostredníctvom samostatných čiastkových zadaní, a to odborníkmi z oblasti informačných systémov na jednotlivých požadovaných pozíciách.

Doplňujúce informácie

(1) Verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom systému Elektronického verejného obstarávania (IS EVO). https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. (2) Verejný obstarávateľ požaduje zloženie zábezpeky vo výške 15.000,00 EUR. Podrobnosti zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. (3) Ak uchádzač nevypracuje ponuku sám, uvedie v ponuke osobu (meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresu pobytu, sídlo alebo miesto podnikania a identifikačné číslo, ak bolo pridelené), ktorej služby alebo podklady pri jej vypracovaní použil, a to v zmysle § 49 ods. 5 ZVO. (4) Verejný obstarávateľ bude postupovať pri vyhodnocovaní ponúk v zmysle § 66 ods. 7 ZVO. (5) Uchádzač môže v zmysle § 39 ZVO predbežne nahradiť doklady na preukázanie podmienok účasti jednotným európskym dokladom (JED) v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti. (6) Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI (alfa) časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED. (7) Odôvodnenie nerozdelenia na časti (§ 28 ods. 2 ZVO) je uvedené v súťažných podkladoch. (8) Verejný obstarávateľ vyzve úspešného uchádzača, aby v lehote na poskytnutie súčinnosti pri podpise zmluvy, predložil originál alebo úradne osvedčenú kópiu poistnej zmluvy zodpovednosti za škodu spôsobenú pri realizácii zákazky. Výška poistnej sumy sa požaduje najmenej 1.000.000 EUR na jednu poistnú udalosť. Poistenie musí byť následne zabezpečené kontinuálne počas trvania celého obdobia plnenia zmluvy.