Vyhlásené obstarávanie

Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti v obci Čachtice


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Čachtice
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
550 818,85
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
13. August 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
7. September 2021
Dátum otvárania ponúk:
7. September 2021
Ponuka musí platiť do:
30. Apríl 2022
Miesto otvárania ponúk:
Na adrese sídla verejného obstarávateľa, uvedené v oddieli I.1).
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejné otváranie ponúk na predmet zákazky v súlade s § 52 zákona o verejnom obstarávaní, vykoná komisia na otváranie/vyhodnotenie ponúk menovaná verejným obstarávateľom na adrese verejného obstarávateľa prostredníctvom on-line sprístupnenia ponúk v systéme EVO za prítomnosti uchádzačov.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti v obci Čachtice

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác v rozsahu rekonštrukcie existujúceho objektu zdravotného strediska v obci Čachtice a tým modernizovať zdravotnícku infraštruktúru za účelom integrácie primárnej zdravotnej starostlivosti podporou budovania centier integrovanej zdravotnej starostlivosti pre spádové oblasti s lokálnym vplyvom a vplyvom na štátnu pomoc. Stavebné práce sú zamerané na rekonštrukciu existujúceho objektu zdravotného strediska na Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti v obci Čachtice v zmysle výzvy IROP-PO2-SC212-2020-58, vyhlásenej SO pre IROP, ktorým je MZ SR a to aj v súlade s požiadavkou na zabezpečenie hygienických a kapacitných noriem, nadväzujúc na vyhlášky MŽP SR č. 532/2002 Z. z., vyhlášky MZ SR č.553/2007 Z. z., ďalej zákona č. 355/2007 Z. z., zákona č.140/2008 Z. z., vyhlášky MZ SR č.259/2008 Z. z., nariadenia vlády SR č.410/2007 Z.z. a č. 387/2006 Z. z., zákona č. 223/2001 Z. z., ako aj v zmysle ostatných platných predpisov Slovenskej republiky v rámci projektu s názvom: Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti v obci Čachtice, ďalej len CIZS. Kód žiadosti/projektu: NFP302020AVZ7.. Objekt jestvujúceho zdravotného strediska v obci Čachtice bol postavený približne v roku 1969 v centre obci. Objekt je v užívaní obce štyridsať rokov a vykazuje značnú mieru poškodenia exteriérovej fasády obkladu z keramickej dlažby, poškodenie hydroizolácie plochej strechy zatekanie v jednotlivých častiach ambulancií, nevyhovujúca je elektroinštalácia v rámci celého objektu, pričom chýbajú priestory pre sociálne služby a taktiež je nevyhovujúci prístup pacientov k ambulanciám. Navrhované stavebné úpravy súvisia so zateplením objektu výmenou vykurovacieho systému, čím sa docieli zníženie energetickej náročnosti stavby v existujúcom objekte ako aj vytvorením nových priestorov pre sociálne služby s ohľadom na bezbariérovosť pre všetkých pacientov či návštev objektu CIZS. V interiéri to budú zabezpečovať bezprahové dvere a ich potrebná šírka, výťah a potrebné vybavenie, WC pre osoby s obmedzením pohybu vrátane príslušenstva. V exteriéri to bude zabezpečovať sústava bezbariérových spevnených komunikácií. Jedná sa o terénne úpravy formou spevnených plôch, chodníka s dlažbou napojenou na ostatné areálové komunikácie. Čo sa týka samotného parkovania pre imobilných, bude situované zo severnej časti objektu. Objekt a okolie navrhovanej stavby sa doplní zeleňou, formou vysadenia nových kríkov a stromov, ako aj doplnením exteriérovým mobiliárom. Budova bude zateplená kontaktnou tepelnou izoláciou a obložená fasádnym dreveným obkladom, pozri návrh vizualizácie. Počas stavebných prác dôjde k úprave verejnej elektrickej prípojky v zmysle platných predpisov STN. Pri ostatných IS v rámci stavebných prác nedôjde k manipulácii s verejnými inžinierskymi sieťami a prípojkami. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky sa nachádza v projektovej dokumentácii, ktorá tvorí: prílohu č. 1 týchto súťažných podkladov, vrátane nenaceneného výkazu výmer, ktorý tvorí prílohu č.2B týchto súťažných podkladov. Realizácia stavebných prác sa vyžaduje vykonať v zmysle platných predpisov Slovenskej republiky. Stavba nie je členená do stavebných objektov a prevádzkových súborov. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti, nakoľko rekonštrukcia budovy tvorí v zmysle PD funkčný a logický celok. Rozdelenie predmetu zákazky na viaceré samostatné časti by znamenalo zásadné ohrozenie funkčnosti diela a rozdielne lehoty uskutočnenia, ktoré môže predlžovať celkovú lehotu stavby. Vzhľadom na zabezpečenie nadväznosti technologických postupov stavebných prác a jednoznačne definovateľnej zodpovednosti a záruky za dielo je nevyhnutné, aby bol predmet zákazky obstaraný a realizovaný ako jeden celok. Záujemca je povinný predložiť ponuku na celý predmet zákazky. V prípade, ak sa v opise predmetu zákazky, týkajúcej sa projektovej dokumentácie alebo inej sprievodnej dokumentácie súťažných podkladov nachádzajú konkrétne názvy výrobkov, výrobných postupov, obchodných označení, patentov, typov, oblasti alebo miesta pôvodu alebo výroby, uchádzač/záujemca je oprávnený v súlade s § 42 ods. 3 zákona, oceniť a dodať aj ekvivalent požadovaného výrobku, ktorý však musí spĺňať minimálne požadované technické parametre, funkciu a účel v rovnakej alebo vyššej kvalite. Ekvivalentnosť v rámci parametrov, funkciu a účel jednotlivých položiek v rámci výkazu výmer, preukáže uchádzač výsledkami certifikovaných meraní a platnými certifikátmi v zmysle súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií so záujemcami/uchádzačmi postupovať podľa § 20 zákona prostredníctvom rozhrania portálu EVO v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku. 2. Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme EVO a pre elektronické predkladanie ponúk prostredníctvom systému EVO je potrebné vykonať registráciu do zákazky realizovanej prostredníctvom systému EVO. Metodika postupu na používanie systému EVO je uvedená na portáli UVO https://www.uvo.gov.sk/viacoisevo5f6.html. 3. Príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebným minimálnym technickým vybavením je: pripojenie na internet; internetový prehliadač Mozilla Firefox od verzie 4, MS Internet Explorer ver. 7 bez zapnutého módu kompatibility. Odporúčané je použiť, najnovšie verzie prehliadačov; - inštalačná podpora jazyka Java min. ver. 1.6 integrovaná s integrovaným prehliadačom (linka: Java). Odporúča sa v počítači mať nainštalovanú iba jednu podporu jazyka Java a všetky staršie verzie odstrániť; - v internetovom prehliadači nastavený jazyk slovenčina; - Adobe Acrobat Reader DC. 4. Súťažné podklady budú sprístupnené záujemcom na portáli EVO, neobmedzený prístup získa každý záujemca v systéme EVO podľa § 43 ods. 2 zákona na: http://www.uvo.gov.sk/profily. 5. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 6. JED v editovateľnej forme a manuál k vyplneniu JED je možné stiahnuť z webového sídla na nasledovnom odkaze: https://www.uvo.gov.sk/legislativametodikadohlad/ jednotnyeuropskydokument- %20pre%20verejne%20obstaravanie-553.html. JED musí byť podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, taktiež bude zverejnený v profile zákazky. 7. Úspešný uchádzač ( aj subdodávatelia) je povinný mať zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č.315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ku dňu podpisu zmluvy. 8. Úspešný uchádzač je povinný predložiť zoznam navrhovaných subdodávateľov ku schváleniu a uviesť najneskôr v čase jej uzavretia údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia, podiel, druh a rozsah činností, ktoré budú pri plnení Zmluvy zabezpečovať. 9. Typ zmluvy na dodanie predmetu zákazky: Zmluva o dielo. Podrobné vymedzenie zmluvných podmienok predmetu zákazky tvorí prílohu č. 4 súťažných podkladov Návrh zmluvy o dielo. Prílohy zmluvy podľa súťažných podkladov sa vyžadujú predložiť v čase pred podpisom zmluvy po vyzvaní verejným obstarávateľom v rámci IS EVO v súlade s pokynmi v SP. 10. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia kontaktovať emailom: helpdesk_evo@uvo.gov.sk. 11. V rámci verejného obstarávania sa verejný obstarávateľ zameral hlavne na stanovenie environmentálne priaznivých podmienok pri realizácii stavebných prác - a) zelené verejné obstarávanie