Predmetom zákazky je dodanie medicínskych zdravotníckych prístrojov na roboticky asistovanú funkčnú rehabilitáciu horných končatín a obnovu chôdze s využitím počítačového biofeetbacku, prístroje na počítačom riadené vyšetrenie a rehabilitáciu hornej a dolnej končatiny, posturografickej plošiny na vyšetrenie a rehabilitáciu a elektricky nastaviteľného stola s úložiskom pre posturografickú plošinu a prenosné rehabilitačné prístroje. Súčasťou dodania predmetu zákazky, je aj doprava, vybalenie, uloženie, montáž zariadenia do priestorov verejného obstarávateľa podľa technickej dokumentácie vrátane zaškolenia odborného personálu verejného obstarávateľa, uvedenie do prevádzky (protokoly o vykonaných technických skúškach dodaných zariadení), technická dokumentácia, návod na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, vyhlásenie o zhode CE certifikát a odstránenie a odvoz obalového materiálu, oprava a údržba počas záručnej doby a všetky náklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky podľa požiadavky verejného obstarávateľa v súlade s časťou B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je dodanie medicínskych zdravotníckych prístrojov na roboticky asistovanú funkčnú rehabilitáciu horných končatín a obnovu chôdze s využitím počítačového biofeetbacku, prístroje na počítačom riadené vyšetrenie a rehabilitáciu hornej a dolnej končatiny, posturografickej plošiny na vyšetrenie a rehabilitáciu a elektricky nastaviteľného stola s úložiskom pre posturografickú plošinu a prenosné rehabilitačné prístroje. Súčasťou dodania predmetu zákazky, je aj doprava, vybalenie, uloženie, montáž zariadenia do priestorov verejného obstarávateľa podľa technickej dokumentácie vrátane zaškolenia odborného personálu verejného obstarávateľa, uvedenie do prevádzky (protokoly o vykonaných technických skúškach dodaných zariadení), technická dokumentácia, návod na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, vyhlásenie o zhode CE certifikát a odstránenie a odvoz obalového materiálu, oprava a údržba počas záručnej doby a všetky náklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky podľa požiadavky verejného obstarávateľa v súlade s časťou B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov. Podrobný opis a špecifikácia minimálnych vlastností, rozsah položiek predmetu zákazky a požadované množstvá sú uvedené v Prílohe č. 1 časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Uchádzač berie na vedomie, že položky predmetu zákazky musia spĺňať normy a parametre, definované v špecifikácii predmetu zákazky. Tovar, u ktorého je to podľa špecifikácie požadované, musí byť certifikovaný, príp. spĺňať požadované normy a nariadenia. V prípade, ak sú v opise alebo v špecifikácii predmetu zákazky uvedené špecifikácie navrhovaných výrobkov, materiálov alebo tovarov pomocou odkazu na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby platí, že môže byť ponúknutý a bude akceptovaný aj iný ekvivalentný výrobok, ekvivalentný výrobok musí spĺňať všetky výkonnostné, technické, kvalitatívne alebo funkčné parametre a charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. Osobitné požiadavky zmluvy: Uchádzač berie na vedomie, že pri plnení predmetu zákazky bude nevyhnutné zo strany úspešného uchádzača/predávajúceho dodržiavať všetky bezpečnostné predpisy ochrany zdravia v zmysle zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Uchádzač zrealizuje dodávky objednaného tovaru tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana tovaru pred jeho zničením, poškodením alebo znehodnotením. Tovar nesmie javiť známky porušenia obalu, vlhkosti, nesmú sa v ňom vyskytovať nečistoty. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, druhu, štruktúry alebo množstva dodaného tovaru.
Verejný obstarávateľ bude komunikovať výhradne elektronicky. Verejný obstarávateľ zverejňuje súťažné podklady a ďalšiu dokumentáciu v elektronickej forme v profile verejného obstarávateľa na adrese http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036 a zároveň umožňuje priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom ako aj ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej forme na portáli https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/2164. Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Kúpna zmluva, spolufinancovaná z NFP EÚ, po uzatvorení s úspešným uchádzačom podlieha povinnej administratívnej a finančnej kontrole zo strany Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky ako národného orgánu. Plnenie kúpnej zmluvy, spolufinancovanej z NFP EÚ, bude možné až po kladnom vyjadrení kontroly predmetného verejného obstarávania zo strany Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude zo strany Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky kladný a výsledky administratívnej a finančnej kontroly neumožnia financovanie výdavkov, vzniknutých z verejného obstarávania tovarov, verejný obstarávateľ má právo odstúpiť od tejto kúpnej zmluvy bez akýchkoľvek sankčných dôsledkov, v prípade, ak ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy. V súlade s ustanovením § 20 zákona o verejnom obstarávaní, sa komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a záujemcami / uchádzačmi uskutočňuje v slovenskom príp. českom jazyku písomne prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným funkcionalitami EO EKS. Komunikácia, výmena a uchovávanie informácií sa uskutočňuje spôsobom, ktorý zabezpečí integritu a zachovanie dôvernosti údajov uvedených v ponuke. Podrobné pravidlá a podmienky komunikácie a výmeny informácií v tomto verejnom obstarávaní v rámci EO EKS sú uvedené v platných všeobecných podmienkach a manuáloch EO EKS. O vysvetlenie informácií, uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii, môže záujemca požiadať elektronicky na webovej adrese podľa bodu I.3) tejto výzvy, kde verejný obstarávateľ zároveň zverejní vysvetlenia alebo iné doplňujúce informácie. Vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však - podľa § 113 ods. 7 ZVO, tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred, a to prostredníctvom portálu https://eo.eks.sk. Vysvetlenie bude verejne a priamo prístupné na Elektronickej tabuli v rámci systému EO EKS a predmetného verejného obstarávania a zároveň bude registrovaným záujemcom odosielané/doručované prostredníctvom portálu https://eo.eks.sk do konta záujemcu, zriadenom na predmetnom portáli. Momentom odoslania prostredníctvom https://eo.eks.sk sa vysvetlenie považuje za doručené.