Vyhlásené obstarávanie

Obecná kompostáreň - tovary


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Horná Súča
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
266 030,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34144000-8
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
30. Máj 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
6. September 2016
Dátum otvárania ponúk:
6. September 2016
Ponuka musí platiť do:
31. Marec 2017
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Uvedená lehota sa tyka otvárania častí ponúkoznačenych ako Ostatné, ktoré je neverejné a ktoré sa uskutoční v súlade so zákonom. Verejné otváranie častí ponúk označenych ako Kritéria sa uskutoční v súlade so zákonom a v lehote podľa zákona.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 12

Opis obstarávania

Predmetom tejto zákazky je zabezpečiť technické zariadenia na zhodnotenie biologicky rozložiteľného odpadu.. Predmetom tejto zákazky je zabezpečiť technické zariadenia a zhodnotenie biologicky rozložiteľného odpadu.Presná špecifikácia obstarávanych zariadení a ich technickych parametrov je definovaná v Prílohe č. 1 súťažnych podkladov - Opis predmetu zákazky.Predmetom tejto zákazky je zabezpečiť technické zariadenia a zhodnotenie biologicky rozložiteľného odpadu.Presná špecifikácia obstarávanych zariadení a ich technickych parametrov je definovaná v Prílohe č. 1 súťažnych podkladov - Opis predmetu zákazky.Predmetom tejto zákazky je zabezpečiť technické zariadenia a zhodnotenie biologicky rozložiteľného odpadu.Presná špecifikácia obstarávanych zariadení a ich technickych parametrov je definovaná v Prílohe č. 1 súťažnych podkladov - Opis predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

Doplňujúce informácie k fondom EÚ: 1. Lehota splatnosti faktúr je 60 dní. Verejny obstarávateľ neposkytuje preddavky. 2. Zhotoviteľ je povinny poskytnúť spolupôsobenie oprávnenym osobám poverenym vykonom kontroly/auditu súvisiaceho s predmetom zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o NFP v zmysle čl. 1 ods. 2 zákona č. 502/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov, strpieť kontrolu a poskytnúť oprávnenym osobám poverenym výkonom kontroly/auditu všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na vykon kontroly/auditu sú najmä : a) poskytovateľ NFP a ním poverené osoby, b) útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby, c) Najvyšší kontrolny úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačny orgán a nimi poverené osoby, d) orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) osoby prizvané orgánmi uvedenymi v písm. a) až d) v súlade s príslušnymi právnymi predpismi SR a EÚ. ZoD nadobúda platnosť dňom jej podpísania oprávnenymi zástupcami obidvoch Zmluvnych strán a účinnosť nadobúda dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv Úradu vlády SR a po splnení odkladacej podmienky spočívajúcej v nadobudnutí účinnosti zmluvy o pridelení nenávratného finančného príspevku na realizáciu diela uzatvorenú medzi objednávateľom a príslušnym riadiacim orgánom a zároveň po schválení tejto Zmluvy príslušnym riadiacim orgánom v rámci administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania. Všeobecné doplňujúce informácie. 1. Verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený, úplny a priamy prístup k súťažnym podkladom prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk. Záujemca si môže súťažné podklady vyžiadať písomne emailom na adrese office@obstaram.sk alebo poštou. V prípade zaslania žiadosti emailom sa nevyžaduje dodatočné potvrdenie poštovou zásielkou. Na žiadosti žiadame uviesť telefonicky, kontakt, email a vybrany spôsob prevzatia súťažných podkladov. V prípade osobného prevzatia si uchádzač súťažné podklady vyzdvihne v pracovnych dňoch v čase 08,00 hod. - 15,00 hod po vopred telefonicky dohodnutom termíne so zástupcom obstarávateľa ( +421 905 212 606 ), odporúčame záujemcom ktorí, si stiahnu súťažné podklady z profilu , aby poslali na emailovú adresu: office@obstaram.sk žiadosť o registráciu záujemcu vo VO. 2. Komunikácia a vymena informácií medzi obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa na základe §187 ods. 8 uskutoční písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom , elektronicky a kombináciou uvedených spôsobov. 3. Úspešní uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy najneskôr do 10 dní odo dňa kedy boli na to vyzvaní. 4. Úspešny uchádzač, jeho subdodávatelia podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní a jeho osoby podľa § 33 ods. 2 a § 34 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní sú povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy, mať ku dňu podpisu zmluvy v registri konečnych užívateľov vyhod zapísanych konečnych užívateľov výhod. 5. Úspešny uchádzač o siedmych dní od vyzvy na podpis zmluvy zloží na účet kupujúceho finančnú čiastku vo vyške 10% z hodnoty ponúkanej ceny