Vyhlásené obstarávanie

Dodávka elektrickej energie na obdobie 11/2021- 10/2023.


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Vrútky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
107 256,49
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
09310000-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
2. August 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
20. August 2021
Dátum otvárania ponúk:
20. August 2021
Ponuka musí platiť do:
31. December 2021
Miesto otvárania ponúk:
Sídlo verejného obstarávateľa, mestský úrad Vrútky.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je neverejné vzhľadom na použitie elektronickej aukcie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Dodávka elektrickej energie na obdobie 11/2021- 10/2023.

Opis obstarávania

Dodávka elektrickej energie pre odberné miesta Mesta Vrútky od 0:00 hod. SEČ 01.11.2021 do 24:00 hod. SEČ 31.10.2023 v predpokladanom množstve 1206,00 MWh za celé obdobie trvania zmluvy, čo predstavuje množstvo 603,00 MWh ročne. Verejný obstarávateľ bude viazaný odobrať minimálne 60% a maximálne 120% celkového dohodnutého množstva dodávky elektriny za príslušný kalendárny rok.. Predpokladané množstvo elektrickej energie na obdobie 24 mesiacov pre všetky odberné miesta je 1 206,00 MWh.

Doplňujúce informácie

VI.3.1 Úspešný uchádzač predloží najneskôr k termínu podpisu zmluvy s verejným obstarávateľom nasledovné doklady: 1.1Platné povolenie na podnikanie v energetike v súlade so Zákona č. 656/2004 Z.z. o energetike a o zmene niektorých zákonov, nariadení vlády a súvisiacich služieb. Požadovaný doklad verejný obstarávateľ požaduje predložiť ako originál alebo overenú fotokópiu. 1.2 Rozhodnutie o pridelení EIC kódu, ktorým preukazuje skutočnosť, že je subjektom zúčtovania odchýlky účastníka trhu s elektrickou energiou v súlade so Zákonom č. 656/2004 Z.z. o energetike a o zmene niektorých zákonov. Odchýlka subjektu zúčtovania je rozdiel medzi dohodnutým množstvom elektriny a množstvom skutočne odobratej elektriny. Odberateľ bude viazaný odobrať minimálne 60% a maximálne 120% celkového dohodnutého množstva dodávky elektriny za príslušný kalendárny rok. Režim prenesenej zodpovednosti za odchýlku, (t.j. preniesť na seba náklady s tým spojené a riziko nepredpokladaného zvýšenia priemernej ceny elektriny v dôsledku platby za odchýlky) sa viaže predpokladané naplánované množstvo odberu elektrickej energie 603,00 MWh / 12 mesiacov, t.j. 1 206,00 MWh / 24 mesiacov Neoddeliteľnou súčasťou dodávky elektrickej energie je aj zabezpečenie distribúcie elektriny a ostatných regulovaných služieb. 1.3 Zmluvný vzťah s prevádzkovateľom distribučnej sústavy. VI.3.2 Postup zadávania podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na stránke www.evo.gov.sk. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. VI.3.3 Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované ktoré sú zverejnené na portáli EVO v časti Príručky a odporúčania pre systém EVO (http://www.uvo.gov.sk). VI.3.4 Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme EVO a pre elektronické predkladanie ponuky prostredníctvom systému EVO je potrebné vykonať registráciu do zákazky realizovanej prostredníctvom systému EVO (www.evo.gov.sk). Záujemca o zákazku sa zaregistruje priamo v príslušnej zákazke, zverejnenej v zozname zákaziek na stránke Portál EVO, ktorej detaily sa zobrazia kliknutím na príslušnú ikonku na začiatku riadku s názvom zákazky. VI.3.5 V prípade preukázateľného výpadku/nedostupnosti systému EVO možno komunikáciu medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi uskutočňovať aj písomne uchádzačmi podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, stanovených vo výzve na predkladanie ponúk v súťažných podkladoch. VI.3.6 V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk. VI.3.7 Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami ZVO. VI.3.8 V rámci tejto súťaže sa uplatňujú ustanovenia § 112 ods. 6, teda verejný obstarávateľ uskutoční vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 po vyhodnotení ponúk podľa § 53 ZVO. VI.3.9 Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, nie je predmetné VO zelené, obstarávanie inovácií ani zamerané na sociálne aspekty.