Vyhlásené obstarávanie

Podvozky na odvoz dreva


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 457 800,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34139000-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
28. Júl 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
23. August 2021
Dátum otvárania ponúk:
23. August 2021
Ponuka musí platiť do:
15. December 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Kritéria nákladov

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 12

Výsledky

Podvozky na odvoz dreva

Opis obstarávania

Predmetom verejného obstarávania je uzavretie kúpnej zmluvy na dodávku podvozkov nákladných automobilov - šasi s pohonom 6x6 - určených na dostavbu lesníckymi nadstavbami a hydraulickej ruky, vrátane colných a daňových poplatkov, komplexného zabezpečenia služieb spojených s dodávkou tovaru, vrátane dopravy do miesta plnenia (náklady na dopravu, poistenie a ostatné náklady spojené s dodávkou tovaru), odskúšania prevádzky, zaškolenia obsluhy, návodu na obsluhu a údržbu, servisného zošita so záručnými podmienkami v slovenskom jazyku kompletného osvedčenia o evidencii vozidla, povinnej výbavy, kompletného príslušenstva pre plnohodnotnú prevádzku vozidiel, plného objemu prevádzkových hmôt a mazív vozidiel, min. 10 l paliva, vrátane vykonania predpredajného servisu a materiálu, filtrov, dopravy a práce mechanika na prvú servisnú prehliadku vozidiel.. 10ks

Doplňujúce informácie

1) Tovary budú financované z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa. Zálohové platby ani platby vopred sa neumožňujú. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom banky kupujúceho, po dodaní tovaru, na faktúru, ktorej splatnosť bude stanovená na 30 dní odo dňa doručenia verejnému obstarávateľovi. 2) Súťažné podklady sú verejne prístupné na https://josephine.proebiz.com/sk/tender/13562/summary. Ponuky sa budú predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní do systému Josephine, umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/,. Uchádzač má možnosť sa registrovať do systému Josephine pomocou hesla i registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazom s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). 3)Uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona, ak verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákon č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii)). Na základe uvedeného, uchádzač so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike, ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, NIE JE povinný v zmysle § 32 ods. 3 zákona predkladať verejnému obstarávateľovi doklady podľa § 32 ods.1 písm. b), písm. c) a písm. e) zákona. V prípade podmienky účasti podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona, vyššie uvedené pravidlo platí pre hospodárske subjekty (uchádzačov) taxatívne vymenované v § 2 ods. 2 zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Uchádzač JE povinný predkladať verejnému obstarávateľovi doklady podľa § 32 ods.1 písm. a), písm. d) a písm. f) zákona, nakoľko verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. 4) Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. 5) Splnenie podmienky účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní: Jednotný európsky dokument na účely zákona o verejnom obstarávaní je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotným európskym dokumentom predkladá verejnému obstarávateľovi uchádzač podľa § 39 ods. 6 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z profilu Verejného obstarávateľa alebo z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). 6) Všetky vyhlásenia, potvrdenia, doklady a iné dokumenty tvoriace ponuku musia byť predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.