Obstaranie dopravcu na zabezpečenie služieb v pravidelnej autobusovej doprave (MHD) pre mesto Zvolen
Predmetom zákazky je zabezpečenie a rozvoj efektívnej bezpečnej a kvalitnej pravidelnej verejnej mestskej autobusovej dopravy a dopravnej obslužnosti v záujmovom území Mesta Zvolen. Podrobný opis predmetu zákazky a ďalšie informácie o podmienkach plnenia sú uvedené v Časti B (Opis predmetu zákazky) a najmä v časti D (Obchodné podmienky) súťažných podkladov. Predmetom zákazky je zabezpečenie a rozvoj efektívnej, bezpečnej a kvalitnej pravidelnej verejnej mestskej autobusovej dopravy a dopravnej obslužnosti v záujmovom území Mesta Zvolen za cestovné určené Verejným obstarávateľom. Kvantitatívne a kvalitatívne požiadavky na predmet zákazky a spôsob poskytovania služieb sú uvedené najmä v návrhu zmluvy a jej prílohách, osobitne najmä v technických a prevádzkových štandardoch, ktoré tvoria prílohu č. 4 zmluvy. Podrobný opis predmetu zákazky a ďalšie informácie o podmienkach plnenia sú uvedené v Časti B (Opis predmetu zákazky) súťažných podkladov. Všetky bližšie podmienky poskytovania záväzku verejnej služby (požiadavky na predmet zákazky) sú bližšie definované zmluvou a prílohami zmluvy, ktoré spolu tvoria Prílohu č. D.1 súťažných podkladov.
1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami, postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi, resp. záujemcami, počas celého procesu verejného obstarávania. Komunikácia bude prebiehať v slovenskom jazyku. Ďalšie informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. Požiadavky ustanovujúce spôsob predloženia ponúk a ich obsah sú uvedené v Časti A. súťažných podkladov. 3. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 100 000,-EUR (slovom stotisíc euro). Podrobnosti pre zloženie zábezpeky sú uvedené najmä v bodoch 8.5 a 16 Časti A. Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 4. S ohľadom na povahu predmetu zákazky Verejný obstarávateľ obhliadku miesta plnenia nerealizuje. 5. Doplňujúce informácie k bodu II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému tohto oznámenia vyššie: 5.1 Doba poskytovania služieb je 10 rokov odo dňa začatia prevádzky. 5.2 Deň začatia prevádzky a poskytovania služby je plánovaný na deň 01.06.2022. V prípade, že k nadobudnutiu účinnosti zmluvy nedôjde do dátumu 01.12.2021, tak za deň začatia prevádzky sa bude považovať deň nasledujúci po uplynutí šiestich mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. 5.3 Blžšie informácie o lehote plnenia sú uvedené v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a v Prílohe č. D.1 súťažných podkladov. 6. Verejný obstarávateľ v zmysle § 40 ods. 6 písm. g) ZVO vylúči uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 7. Verejný obstarávateľ obmedzuje informácie požadované v JED na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie ( Globálny údaj pre všetky podmienky účasti). 8. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 9. Predmetné verejné obstarávanie nie je vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy zeleným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií, a nie je ani zamerané na sociálne aspekty.